Nat-type 2 met Sitecom Wireless Network Broad band router 54G Turbo

Status
Niet open voor verdere reacties.

amichel

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo,

Ik hoop dat jullie mijn met het volgende probleem kunnen helpen.
Ik loop al meer als 2 jaar te k*ten om mijn Nat-type 3 van de PS3 naar Nat-type 2 te brengen.Ik heb van als geprobeerd poorten open gezet PS3 in de DMZ gezet.

Vandaag heb ik vervolgens de ip-adres van de router van 192.168.0.1 veranderd naar,
192.168.1.200 gezien het feit Sony zei dat ik dit moest doen omdat mijn modem einding op 100 en dat is volgens sony et zelfde als 1.

Naar dit als is mijn Playstation 3 nog steeds nat-type 2 ik hoop dat iemand mijn kan helpen zodat ik eindelijk naar 2 jaar nat-type 2 heb

Sitecom Wireless Network Broad band router 54G Turbo

Vandaag heb ik vervolgens de ip-adres van de router van 192.168.0.1 veranderd naar,
192.168.1.200 gezien het feit Sony zei dat ik dit moest doen omdat mijn modem einding op 100 en dat is volgens sony et zelfde als 1.

Wat een onzin, kastje-muur verhaal van Sony.

Ik was al aan het kijken voor je :D
Als je je PS3 in de DMZ hebt staan, zou het moeten werken ... tenzij je PS3 een ander IP heeft gekregen (dus IP van de PS3 moet je vast zetten). Heeft het ooit wel gewerkt ?

Ik was al aan het kijken voor je :D
Als je je PS3 in de DMZ hebt staan, zou het moeten werken ... tenzij je PS3 een ander IP heeft gekregen (dus IP van de PS3 moet je vast zetten). Heeft het ooit wel gewerkt ?

Nee heeft nooit gewerkt, de ip van mijn PS3 staat in de DMZ daarom begrijp ik het ook niet echt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan