NAT-type openzetten op Netopia 3357WG

Status
Niet open voor verdere reacties.

bdrecht

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
Hallo iedereen,

Ik ondervindt de laatste tijd nog al wat problemen met games. Deze games vragen een open NAT-type. Ik heb alleen een gesloten NAT-type (Strict:Symmetric) en daardoor ondervind ik problemen met online games. Nu is mij geadviseerd het NAT-type op open te zetten via de pagina van de router (Netopia 3357WG, via draadloos netwerk verbonden). Al ik echter het IP-adres van de router intyp in mijn browser krijg ik allemaal codes en in Google Chrome en Mozilla Firefox zeggen ze hoe dat komt: er zit geen style-sheet bij. Hoe kan ik nu het NAT-type veranderen in open?

Dit zie ik:

Routerscherm by Pieter van Bergeijk, on Flickr

ik zie dat het een modem is? heb je adsl of kabel en hoe oud is de router/modem ongeveer? want ik heb zelf een vermoeden dat je het via telnet moet gaan doen

Het is een router uit 2003 en ik kan zo even niet achterhalen of het ADSL of kabel is.

kan het type zo ook niet vinden op de site? anders konden we in de gebruikershandleiding kijken. je hebt maar 1 router/modem liggen of meerdere?

Ik heb maar één router en dat is die Netopia. Ik heb hier wel een handleiding in PDF maar daar staat niets in over NAT of TCP/UDP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan