Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je reactie! :thumb:De inhoud is super lekker duidelijk alles makkelijk vindbaar. maar beetje donker en plat![]()
Hartelijk dank voor je opbouwende kritiek.....kan ik wat mee! :thumb:Een paar kleine dingetjes uit vormgevers/developers perspectief.
- De rode en groene kleur zou ik er zeker uit halen, breekt je website uit elkaar, past niet in het ontwerp.
- Het "Welkom" gedeelte ende regels daaronder lijken een andere kleur te hebben dan de onderste regels, of dit aan je achtergrond ligt kan ik in de code zo snel niet zien, maar de bovenste regels vind ik erg dof en daarom snel wegvallen.
- Wat ik wil opmerken is dat je hyperlinks, denk aan bericht rechts en je navigatie, een fellere kleur hebben dan je content en hierdoor veel meer naar buiten springen,
ik persoonlijk krijg hierdoor het gevoel weggetrokken te worden naar je navigatie en niet naar je context dit kan vervelend zijn om te lezen.
verder vind ik het een zeer mooie poging![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.