Nav 2003<>2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik heb 2003 en sinds kort 2004, is het de moeite waard om 2004 te installeren..

2004 scant nu ook wat je gaat installeren en heeft nu dat domme activatie gedoe.
Voor de rest heb ik geen verschil gezien.

//mod edit: klein zinnetje verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was het niet zo, dat 2004 geen spyware doorlaat..

Geplaatst door XBOX
[( <knip> )
[/B]
Die komt er vanzelf wel blijf voorlopig wel met 2003 zitten.
Of ik moet aan een NL versie komen waar dat activatie gedoe er niet op zit.

Spyware kan je op genoeg andere manieren voorkomen.Dus daar hoef ik het niet voor te nemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft de NL versie geen activatie ? :D
Norton herkent idd nu ook spyware,
ff getest met iSpyNOW

Conclusie : Ik kan nog wel ff door met NAV 2003 ?

Ik heb niet veel response gekregen met dit topic, maar ik houd het nog wel even bij 2003

In NAV 2003 zitten nu ook anti-spyware-definities. Ik zou eerst je 2003 ''opmaken'' en dan 2004 installeren. Ter voorkoming van spyware kan je beter Spywareblaster installeren en voor verwijdering van spyware AdAware en/of Spybot, allemaal gratis.

Geplaatst door XBOX
Heeft de NL versie geen activatie ? :D
Had het ergens gelezen maar of het nu echt waar betwijfel ik nu ook.Want ik zie het nu nergens meer terug.Dus denk dat er niks van waar is.

Ja maar er zijn alternativen voor NAV natuurlijk, goeie ook nog, dus waar maak jeje druk om? experimenteer!:D

Geplaatst door edwinus

Had het ergens gelezen maar of het nu echt waar betwijfel ik nu ook.Want ik zie het nu nergens meer terug.Dus denk dat er niks van waar is.

Komt er wel aan, zie ook *klik*

Ter voorkoming van spyware kan je beter Spywareblaster installeren

't Is wel een beetje afwijkend, maar ik heb spywareblaster geïnstalleerd en krijg toch steeds spyware, moet dat altijd opgestart worden dan dat Spywareblaster?

Is het niet zo, dat als je Spywareblaster opstart, een lijst ziet, die je laat zien tegen welke spyware je beschermt bent :)

Geplaatst door edwinus

Het kost zoveel geld he :D al die experimenten a:D

Geplaatst door wajang

't Is wel een beetje afwijkend, maar ik heb spywareblaster geïnstalleerd en krijg toch steeds spyware, moet dat altijd opgestart worden dan dat Spywareblaster?

spywareblaster hoeft niet op de achtergrond te draaien. het verandert eenmalig entries in je register. SPywareblaster voorkomt niet alle spyware.

Het blijft noodzakelijk om af en toe te scannen met spybot of ad-aware.

Een ander programma wat je kan uitproberen is spywareguard. Meer info op:
http://www.wilderssecurity.net/spywareguard.html

Zet je beveiliging in IE ook niet te laag. Laat het instaleren van activeX elementen enzo op vragen staan en wees daar voorzichtig mee

Dus NAV 2004 is ook al geen aanrader als Spyware-blocker ?

K, bedankt ik kom er denk wel uit, ik gebruik gewoon nog ff een tijdje 2003 totdat de stille krachten van 2004 boven water komen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan