Berichte na vragen te hebben gesteld:
Dank u wel voor uw reaktie. Helaas is het niet zo, dat wij dit probleem afschuiven. Het is altijd mogelijk, dat er voor een bepaald probleem nog geen echte oplossing is. In zulke gevallen proberen we de klant de best hanteerbare semi-oplossing te geven, zodat er in ieder geval met de software gewerkt kan blijven worden.
In uw geval zou er echter een oplossing kunnen zijn maar dit is afhankelijk van de email software die u gebruikt. Als u Outlook Express versie 6.0 heeft, dan kan het aan de veiligheidsinstellingen van Outlook Express kunnen liggen. U moet dan even het volgende checken en eventueel aanpassen:
* Open OutlookExpress 6.0.
* Klik op Extra, ga naar Opties en klik daar op tabblad "beveiliging".
* Als er een vinkje voor "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan." staat, verwijder dit vinkje dan en het probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn.
* Bevestig dit met OK
Als u een andere versie of een ander email-programma heeft, dan zal deze oplossing niet werken en blijft het helaas zoals de heer Benzenberg u heeft meegedeeld. Ik kan me voorstellen, dat u daarin teleurgesteld bent en ik zou u graag helpen, maar jammer genoeg is er dan gewoonweg nog geen andere oplossing.
Ik hoop u desondanks toch van dienst te zijn geweest. Laat u het ons weten als u weer vragen en/of problemen heeft.
We zullen ze graag beantwoorden of oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Ron de Vries
Symantec Authorized Support