nav 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

djpiper1984

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2004
ik heb een aantal maanden geleden een laptop gekocht en de drie maanden gratis antivirusbeveiliging was verlopen.
Ik was Norton antivirus 2004 aan het installeren op mijn laptop op 95% bleef hij staan op het onderdeel desktop shortcut maken .Niks wou toen meer.Ik heb de hele computer opnieuw opmoeten starten d.m.v. de aan/uitknop. Maar toen bleef de computer hangen op dit beeld en dit heb ik meerdere keren geprobeerd.
Toen heb ik wat ik dacht dat de herstelcd was gebruikt , maar dat was het niet (was Windows XP setup ) toen was heelmijn computer leeg.

Ik heb gelukkig de computer weer in de fabriekstoestand gekregen met een cd met de naam applications &support (fijn he, medion).

Maar kan ik het nu wel weer proberen om Norton 2004 erop te zetten of zou hier een fout inzitten??

Sorry als er af en toe wat aan elkaar is geplakt dit bericht tik ik op een oude pc met een slecht toetsenbord.

Als het goed is, als je je hele pc hebt leeggehaald kun je nu weer nav installeren en doet hij het weer een poosje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan