Nav 2005 blokkeert ftp verkeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

de muziekleraar

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Sinds ik nav 2005 heb geïnstalleerd kan ik een groot aantal ftp-servers niet meer bereiken met mijn ftp-prog (coffeecup). Het gekke is dat dit precies alle nederlandse zijn, de meeste amerikaanse pakt hij wel. Er wordt wel contact gemaakt, ingelogd en ik krijg daarna de fout melding connection refused of unable to build up data connection. Sommige doen het wèl wanneer ik overschakel op passive mode, maar niet allemaal. Ook krijg ik soms de melding NAV heeft Rasmin trojan Horse geblokkeerd :confused:
Ook lukt het via blogger.com wèl om bestanden ge-upload te krijgen, maar dit is erg omslachtig.

Heb je al in de log van norton gekeken of daar fouten in staan.

Er staan geen fouten in. Wèl zie ik bij systeem een heleboel keer staan: beveiliging tegen internetwormeninstelling Poortblokkering NetBIOS toestaan is gewijzigd Oude waarde 1, nieuwe waarde 0

Mijn kennis gaat niet zover dat ik precies weet wat dat betekent.

Hij geeft bij waarschuwing aan dat een aantal keren door extreme trojan horse en RASmin Trojan Horse communicatie is geblokkeerd. Toepassing: Coffee cup FTP. Maar wat ik daarmee moet weet ik ook niet :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan