NAV 2005 en SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glorious

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Berichten
14
Hallo,

Bij de installatie van NAV 2005 loop ik tegen de volgende problemen op:

Allereerst verschijnt deze pop-up bij het opstarten:
'the worlds' most trusted antivirus solution'

Waarbij ik op next moet klikken maar er gebeurt niks. hetzelfde gebeurt met de shortcut op het bureaublad.

Dan krijg ik de melding "another instance of the configuration wizard is running' .

Voordat ik met de installatie van NAV begon heb ik Windows SP2 geinstalleerd.
Daarbij heeft mijn mediaplayer het begeven (krijg de melding dat er een interne toepassingsfout is opgetreden). Heb al opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet.
Mijn zoekfunctie in de verkenner is ook foetsie.
Van Microsoft krijg ik het advies om SP2 er weer af te halen en dmv een cd-rom opnieuw te installeren. En daarna NAV nog eens te installeren.

Hebben jullie misschien tips?!

Groeten,
Gl.

p.s.: mijn hijack-log is helemaal opgeschoond.
 
Ik heb dit min of meer ook gehad, alleen iets erger waarbij ik mijn pc moest formatteren. Ik ben geen pro hier dus ik kan je niet adviseren, maar ik weet wel dat je SP2 er gewoon kunt afgooien via Software in de Configuratie (zonder problemen).
 
Ik heb inmiddels Windows opnieuw geïnstalleerd. Daarmee zijn de problemen opgelost. SP2 heb ik eraf gelaten. Lijkt me niet verstandig om deze te installeren.

NAV heb ik niet meer kunnen installeren. Deze ga ik toch maar op CD-Rom bestellen ipv te downloaden.
 
SP2 werkt op mijn (legale!) XP perfect.. nooit problemen mee gehad en nortonantivirus 2005 (NL, gedownload) loopt er rustig naast..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan