NAV 2005 over NAV 2003 Professional Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
865
Ik heb NAV 2003 professional Edition op mijn pc staan.
Ik moet nu upgraden en heb daarvoor NAV 2005 upgrade gekocht. Dit is echter geen Professional Edition versie. Kan ik deze nu wel over 2003 upgraden?
En gaat 2005 wel over 2003 eigenlijk? Ik heb dus geen 2004 op de pc.

Groet...
 
lees eerst eens wat norton hierover zegt.
Zij zullen hier wel een duidelijke uitleg over hebben
 
Ik kan over mijn vraag niets vinden bij NAV. :(

Hopelijk weet Saldos een antwoord :)

Groet...
 
sweetsugarbaby,
Het maakt niets uit of je de pro versie hebt van 2003 of de gewone versie.
Als regel geld altijd: verwijder de oude versie van Norton en installeer daarna de nieuwe.
Dit om problemen te voorkomen tijdens de installatie.

Groetjes Saldos
 
Hoi Saldos

Het is volgens mij te ingewikkeld om NAV te verwijderen. Als ik het goed heb moet ik dat in het register doen om alles te verwijderen. Dat is voor mij veel te moeilijk. Of kan het gewoon via configuratiescherm/software?? Is dat voldoende??

Zoniet, kan de update dan wel over 2003 Professional edition?

Alvast bedankt voor je reaktie.

Groet
 
sweetsugarbaby,
Je hoeft niet in het register alles te verwijderen.
Het gaat er alleen om dat je het in configuratiescherm-software verwijderd.

Het is niet zo dat je versie 2005 niet over versie 2003 kan installeren, maar het is algemeen bekend dat het soms problemen geeft omdat de ingebouwde "uninstaller" die in Norton zit niet altijd even goed werkt, en dan blijven er toch weer soms bestanden achter die voor problemen kunnen zorgen.
 
Hier ben ik nog een keer Saldos..

De NAV 2005 die ik gekocht heb is dus een upgrade. Ik dacht dat een upgrade alleen maar over een vorige versie gezet kon worden., en dus niet zelfstandig werkt.
Kan ik die update dan wel op mijn pc zetten nadat ik NAV 2003 pro verwijderd heb? Heb ik dan wel een complete versie van NAV???

Groet
 
sweetsugarbaby,
Dat maakt helemaal niets uit of dit een upgrade is of niet.
Zolang je de upgrade op CD hebt, dan kun de oude versie altijd verwijderen zonder probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan