NAV eraf maar toch niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb NIS 2006 eraf gehaald wegens onacceptabele vertraging van mijn systeem. Nu wil ik Kaspersky er weer opzetten maar NAV zou nog functioneren zodat de installatie wordt afgebroken. Hoe krijg ik NAV definitief eraf??

Bedankt, maar het probleem is niet opgelost. Ik heb NIS er helemaal afgehaald. Ook ccleaner gedaan en het register opgeschoond. Ook gezocht naar NAV nergens meer te bekennen, en toch detecteert Kaspersky NAV. Ook staat dat irritante Norton Protectiojn Center bolletje nog steeds te klooien in de taskbar. De progje waar jij naartoe verwijst HALEN ALLES VAN SYMANTEC VAN DE HD, wie zoiets verzint is mi niet goed wijs. Ik dacht dat er een proggie was dat sporen van Norton weg haalde. Nooit meer Norton wat een kleretroep zeg. Je systeem gaat ook twee keer zo traag als die zooi bezig is. Ziet er allemaal gelikt uit maar mij niet meer gezien.

egkok zei:
Bedankt, maar het probleem is niet opgelost. Ik heb NIS er helemaal afgehaald. Ook ccleaner gedaan en het register opgeschoond. Ook gezocht naar NAV nergens meer te bekennen, en toch detecteert Kaspersky NAV. Ook staat dat irritante Norton Protectiojn Center bolletje nog steeds te klooien in de taskbar. De progje waar jij naartoe verwijst HALEN ALLES VAN SYMANTEC VAN DE HD, wie zoiets verzint is mi niet goed wijs. Ik dacht dat er een proggie was dat sporen van Norton weg haalde. Nooit meer Norton wat een kleretroep zeg. Je systeem gaat ook twee keer zo traag als die zooi bezig is. Ziet er allemaal gelikt uit maar mij niet meer gezien.

in veilige modus zoeken op norton en op symantec, alles verwijderen.

egkok zei:

Waar ik naar verwees is de officiele oplossing van Symantec en in die hoek zal je het toch echt moeten zoeken.
Dat 2006 daar nog niet behandeld wordt ligt aan de huidige datum.

Ik wil alleen die nav restanten verwijderen, niet alles van norton symantec

Ik vrees dat je daar problemen mee kunt verwachten.
Maar wie weet lukt het.

Ik heb ook system works eraf moeten gooien, voordat ik kaspersky erop kon zetten. Jammer symantec ziet er zolekker uit complete bescherming maar ze gaan te ver denk ik ook met het uninstallen, allelei gezeik en gezeur voordat het een keer lukt. Ik vind het onacceptabel dat je systeem langzamer wordt en niet zo'n klein beetje ook. Zal even kijken of alles weer bij het oude is met kaspersky Firewall en AV

Ik hoor het wel vaker.
Gebruik Norton Av al jaren en heb er geen enkele last van.

Alles weer lekker snel jammer want ik stink er elke keer weer in maar helaas norton niet op mijn computer overigens wel NSW en PC Anywhere, maar NAV echt niet meer, is trouwens allang bekend dat het de snelheid negatief beïnvloedt

Ik had System Works en NIS voelde allemaal lekker aan en doet je computerhart sneller kloppen, maar als je ziet dat alles langer duurt omdat Norton nog alles even moet checken, dat gaat mij te ver, de veiligheid onnodig te ver doorgevoerd

Ieder z'n mening, ervaringen en smaak natuurlijk.

Precies en mijn smaak is eigenlijk Norton, maar als ik merk dat de snelheid trager wordt, dan word ik ziek, een bekend euvel bij computeraars.

Toch is het vreemd, ik merk er hoegenaamd niets van.
Zelfs op m'n veel tragere laptop niet.
Maar ja, dat heeft vast met "de wondere wereld van de microelectronica" te maken, zoals Chriet Titulaer dat altijd zo mooi kon zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan