rObiinnn
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 dec 2007
Ik zit met een probleem. namelijk. ik heb een navigatebar en daar staan links op.
Maar sommige links mogen niet gezien worden door mensen die niet ingelogd zijn of mensen die in een bepaalde "role" zitten. ik kan niet uitvinden hoe de code dan moet zijn. De code van de balk is:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<siteMap xmlns="http://schemas.microsoft.com/AspNet/SiteMap-File-1.0" >
<siteMapNode url="/" title="" description="" roles="*">
<siteMapNode url="default.aspx" title="Home" description="Beginpagina" />
<siteMapNode url="events_calendar.aspx" title="Evenementen" description="Kalender voor Evenementen" />
<siteMapNode url="news_list.aspx" title="Nieuws" description="Recent Nieuws" />
<siteMapNode url="photoalbum_list.aspx" title="Fotos" description="Foto Album" />
<siteMapNode url="member_list.aspx" title="Leden" description="Ledenlijst en Contactinformatie" />
<siteMapNode url="member_redirect.aspx" title="Account" description="Accountgegevens bijwerken" />
<siteMapNode url="Buurtvereniging.aspx" title="Buurtver." description="Buurtverenging" />
<siteMapNode url="links.aspx" title="Links" description="Handige links" />
<siteMapNode url="contact.aspx" title="Contact" description="Contactinformatie" />
</siteMapNode>
</siteMap>
Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen?
Bij voorbaat dank,
Robin
Maar sommige links mogen niet gezien worden door mensen die niet ingelogd zijn of mensen die in een bepaalde "role" zitten. ik kan niet uitvinden hoe de code dan moet zijn. De code van de balk is:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<siteMap xmlns="http://schemas.microsoft.com/AspNet/SiteMap-File-1.0" >
<siteMapNode url="/" title="" description="" roles="*">
<siteMapNode url="default.aspx" title="Home" description="Beginpagina" />
<siteMapNode url="events_calendar.aspx" title="Evenementen" description="Kalender voor Evenementen" />
<siteMapNode url="news_list.aspx" title="Nieuws" description="Recent Nieuws" />
<siteMapNode url="photoalbum_list.aspx" title="Fotos" description="Foto Album" />
<siteMapNode url="member_list.aspx" title="Leden" description="Ledenlijst en Contactinformatie" />
<siteMapNode url="member_redirect.aspx" title="Account" description="Accountgegevens bijwerken" />
<siteMapNode url="Buurtvereniging.aspx" title="Buurtver." description="Buurtverenging" />
<siteMapNode url="links.aspx" title="Links" description="Handige links" />
<siteMapNode url="contact.aspx" title="Contact" description="Contactinformatie" />
</siteMapNode>
</siteMap>
Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen?
Bij voorbaat dank,
Robin