navigatie op LG Arena

Status
Niet open voor verdere reacties.

rockanje

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Hallo allemaal,
Ik heb een LG Arena besteld en deze telefoon beschikt over Agps. Weet iemand of ik hier navigatiesoftware op kan installeren? Ik heb nml geoefend met google maps maar dit vind ik niet echt prettig. Alvast bedankt voor de antwoorden.
gr Rock

heb je ook een Onbeperktinternet bundel erbijgenomen
zoja dan kan je kijken voor Nav4all

heb je ook een Onbeperktinternet bundel erbijgenomen
zoja dan kan je kijken voor Nav4all

Ja dat heb ik wel afgesloten voor in nederland alleen. Web n Walk is alleen in nederland. Ik zou het wel fijn vinden als ik het ook in het buitenland zou kunnen gebruiken en dus zonder gebruik van GPRS. Heb jijzelf ervaring met Nav4all?
Bedankt voor je antwoord.

Hallo,
Ik heb zelf geen ervaring met Nav4All maar ik lees er hele goeie berichten over.
Ik lees hier en daar dat dit programma de zelfde mappen als TomTom gebruikt.
Verder ken ik geen "Goede" programma's die offline zijn
Wel We-Travel bijv maar dat ziet er gewoon niet uit vergeleken met Route 66 (wat sinds kort op mijn Samsung Pixon werkt maar kost wel geld:D)of TomTom

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb zelf geen ervaring met Nav4All maar ik lees er hele goeie berichten over.
Ik lees hier en daar dat dit programma de zelfde mappen als TomTom gebruikt.
Verder ken ik geen "Goede" programma's die offline zijn
Wel We-Travel bijv maar dat ziet er gewoon niet uit vergeleken met Route 66 (wat sinds kort op mijn Samsung Pixon werkt maar kost wel geld:D)of TomTom

Hoi BluRay,
Ik heb er nog nav4all gekeken maar volgens mij werkt dit via het internet. Maar zo niet dan ga ik het zeker proberen. Weet je zeker dat ik dan geen problemen krijg in het buitenland met hoge kosten.
Bedankt wederom.