navigatie op nokia e72: moet je internetverbinding hebben?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb een nokia E72 met daarop ook de mogelijkheid om mails te ontvangen en internet te raadplegen. ook heb ik daarop navigatiesoftware van Sygic.
kan ik ook navigeren zonder die toegang tot internet? of moet ik dat abonnement aanhouden hiervoor?

dank voor deze info, ik ga m thuis eens goed bestuderen. dan kom ik er wel uit denk ik. anders hoor je weer van mij? ok

ik was deze telefoon kwijt maar heb m weer terug, met een andere simkaart (vorige is geblokkeerd), ik ontvang gee sms'jes meer en kan evenmin op internet, iets met packet gegevens waar iets mis mee is. heb jij enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Je kunt alleen SMS en Internet ontvangen en dergelijke wanneer je abonnement hebt wat dat toestaat natuurlijk. Dus het is wel van belang dat je SIMkaart van een abonnement is dat dit heeft.

Volgens mij werkt je navigatie ook prima alleen met de ingebouwde GPS ontvanger.
Althans op mijn stokoude E71 doe ie dat prima.

Misschien helpt het om de gsm eens terug naar fabriekswaarden te zetten en dan opnieuw in te stellen. Onlangs met mijn gsm ook dergelijk probleem gehad en dit heeft geholpen.
Veel succes

hoe kani ik terugzetten naar fabriekswaarden?

Ik denk dat je ergens bij de instellingen zult moeten gaan kijken. Heb zelf geen E72 maar op mijn nokia 2710 was dit toch zo.

Bij de Nokia E72 kun je toch ook de gratis Ovi maps downloaden van meer dan 100 landen, met voice erbij....
Installeren met de Nokia software. Helemaal gratis..
Waarom had je toch voor de betaalde Sygic gekozen?

PS: De kaarten van Nokia zijn nl van Navtec en zijn dezelfde als op een Garmin ook betaalde routeplanner....

Het werkt bij mij perfect, heb hem nu bijna 1 jaar. Zelfs in Nieuw Zeeland gebruikt ... anders had ik daar nieuwe andere software voor moeten kopen...

Laatst bewerkt:
Bij de Nokia E72 kun je toch ook de gratis Ovi maps downloaden van meer dan 100 landen, met voice erbij....
Installeren met de Nokia software. Helemaal gratis..
Waarom had je toch voor de betaalde Sygic gekozen?

PS: De kaarten van Nokia zijn nl van Navtec en zijn dezelfde als op een Garmin ook betaalde routeplanner....

Het werkt bij mij perfect, heb hem nu bijna 1 jaar. Zelfs in Nieuw Zeeland gebruikt ... anders had ik daar nieuwe andere software voor moeten kopen...

ik werk ook met gratis versies, alleen slaag ik er niet in om de gratis kaarupdates te downloaden. weet jij hoe dat moet?

ik werk ook met gratis versies, alleen slaag ik er niet in om de gratis kaarupdates te downloaden. weet jij hoe dat moet?
Gewoon de Novi software downloaden, de E72 aansluiten en dan voor de kaarten kiezen....

nog geen tijd gehad, maar je tip ga ik gebruiken,
maar waar het om gaat is de basissoftware. kan ik die in het geheugen van een HTC invoeren? er is -volgens mij- geen plaats voor een extra geheugenkaartje

Laatst bewerkt:
basissoftware? Je installeert de Novi software gewoon op je pc/laptop en sluit daarna de E72 aan. Kies vervolgens voor kaarten/stem installeren en kies alleen de landen die je nodig hebt, NL ca 85 MB, dus die ruimte moet je wel op je kaartje minimaal hebben.

basissoftware? Je installeert de Novi software gewoon op je pc/laptop en sluit daarna de E72 aan. Kies vervolgens voor kaarten/stem installeren en kies alleen de landen die je nodig hebt, NL ca 85 MB, dus die ruimte moet je wel op je kaartje minimaal hebben.

de eerste vraag die beantwoord moet worden is, kan ik een extra kaartje in mijn HTC kwijt? of hoe achterhaal ik hoeveel ruimte er is in het ingebouwde geheugen van de HTC.

de eerste vraag die beantwoord moet worden is, kan ik een extra kaartje in mijn HTC kwijt? of hoe achterhaal ik hoeveel ruimte er is in het ingebouwde geheugen van de HTC.
Hmmmmmmm??????
HTC???????

De titel van de vraag luidt: "navigatie op nokia e72: moet je internetverbinding hebben?"

Sorry maar met dit soort antwoorden raak ik het spoor echt bijster....:confused:

je hebt gelijk, ik gooi twee vragen door elkaar. ik zal dit onderwerp maar afsluiten. sorry voor mijn verwarrende reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan