Navigatie op Nokia N95 8 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

daandiebanaan

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Berichten
28
Hello,

Ik ben in 't bezit van 'n Nokia N95 8GB met 'n interne GPS. Nu zou ik graag op mijn telefoon navigatie willen hebben.

Hoe kan ik dit 't beste aanpakken? Zijn er programma's die gratis zijn? Waar moet ik op letten en wat raden jullie aan?

Alvast bedankt!

Danielle
 
Een goed (gratis) navigatiesysteem is nav4all. Ga met je telefoon naar nav4all.com en volg de instructies. Zeker voor de Nokia is dit perfect. Succes ermee!

Gr, Bornetto
 
Maar dan maakt m´n telefoon verbinding met ´t internet.. En eigenlijk wil ik gebruik maken van die interne gps. Aangezien ik geen internetbundel heb!

Danielle
 
Hoi Danielle,

Je moet wel een internetabb hebben op je Nokia, anders werkt het niet. nav4all werkt met een combinatie van GPS en internet.

Gr, Rob

PS: Als je zo'n prachtige N97 hebt, snap ik niet dat je er geen internetabb bijneemt. Je kunt dan zoveel meer met dat toestel!
 
Dat is balen, is er geen ander programma dat ik kan gebruiken dat geen gebruik maakt van het internet? :)
 
NOKIA 95 8Gb

Wie kan mij een goede hint geven.
Heb in me wagen een Parrot 3200LS Mijn vorige telefoon NOKIA 3500classic werkte daar goed op.
Nu met de NOKIA 95 8Gb werkt alles maar de Parrot neem het telefoonboek niet aan van de deze telefoon. Boel vervelend. Wie o wie, weet raad.
 
:thumb:

Hallo,
Kijk op deze site daar vind u alle wat u nodig hebt. Gratis navigatie voor Nokia
N95 8gb maar u moet goed zoeken op de site wat u niet begrijpt kunt u altijd vragen.

http://www.youfreeweb.com/forum1/
m.v.g
:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan