Navigatie optie links

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nezih
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nezih

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2021
Is het mogelijk om link in de navigatie deel het kopje formulier te veranderen in een andere naam?

Wat bedoel je precies?

Je hebt links Tabellen, Formulieren, Macro’s toch? Wat ik wil is het kopje formulieren een andere naam geven

Heel veel geld overmaken op de rekening van Microsoft, en dan hopen dat het in de volgende versie wordt aangepast. Die kans is net zo groot als dat Nederland dit jaar Europees kampioen wordt, maar wie weet….
Nee, dat kan dus echt niet. En waarom zou je dat überhaupt willen? De groep bevat alleen formulieren. Dus je wilt een voorwerp dat formulieren bevat, niet formulieren noemen? Tenzij ik niets van je vraag begrijp, vind ik het maar een hele rare vraag.

Je kan je Office in het Engels zetten, dan noemt het 'Forms', in het frans 'Formulaires' dacht ik. Is het dat wat je bedoelt?

En dat betekent nog steeds…. Formulieren :). Bovendien krijg je dan alles in een andere taal. Dus óók de termen tabellen (tables) etc. Om over de commando’s etc. maar te zwijgen.

Wonderlijk :). Ik ga niet vragen hoe je dat gedaan hebt. :d

OctaFish,

Klik rechtermuis knop in gedeelte waar in het voorbeeld Pletter staat.

Kies navigatieopties, verder wijst het bijna vanzelf.

Gr. Cor

Ik ben eigenlijk meer benieuwd waarom TS de naam van Formulieren wil veranderen naar… ja, wat? Al hernoem je de groep Formulieren naar “dit zijn geen formulieren, wat je er ook van moge vinden”, het blijven echt wel formulieren. Ik vind dat onbegrijpelijk.

Goh, aangezien Microsoft de mogelijkheid beschikbaar heeft gesteld, zal er wel meer vraag naar zijn. Gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde. Laat het ons erop houden dat er gelukkig nog heel wat creatieve geesten zijn.

Als je je creativiteit moet leggen in het aanpassen van de naam van een object (object naam Formulieren naar…?) dan ben je als ‘creatieveling’ héél lekker bezig. Niet mijn soort creativiteit. Gelukkig houdt TS wijselijk de mond, en dat ga ik ook doen.

OctaFish,

Ga je je mond houden omdat TS dat ook doet.
Het zit je gewoon niet lekker dat je nee moest geven op de vraag van TS.

Tijd om weer studie te gaan doen.

De zin van de vraag is in jouw ogen niets en dan trap je gelijk weer na.

Bij een grote database is het fijn om een onderverdeling te kunnen maken, zo kan je dus iets gemakkelijker zien welke formulieren, tabellen etc. bij elkaar horen.

Gr. Cor

Het zit je gewoon niet lekker dat je nee moest geven op de vraag van TS.
Ik was niet van plan om hierop te reageren (je had immers ook de oplossing al gegeven) maar dit is zulke pertinente onzin, dat ik dat niet kan laten liggen. Hak lekker door, knul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan