Navigatie .zip bestanden samenvoegen (Mac)

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb de update van mijn navigatiesysteem gedownload in 6 delen op mijn Mac en met Keka uitgepakt.,als het goed is zouden ze als ze uitgepakt zouden zijn 1 geheel vormen maar dat is niet zo. Wat doe ik fout?

En meer informatie dan dit heb je niet ?
Ik zie in mijn glazen bol "Gratmin" staan, ik neem aan dat dit het merk is ?

Dit is uiteraard een officiële download van de kaartleverancier ? Geen illegale troep ?

7-zip

Nee, het is de officiele download van Volkswagen. Heb 3 jaar gratis download. Je kunt het in 1 keer downloaden, maar dat lukt niet op de Mac. Kan ook in 6 losse delen en dan bij het uitpakken vallen ze samen . Kan ze wel apart downloaden maar het wordt niet 1 geheel bij het uitpakken met het programma: Keka

Kun je ook uitleggen wat de titel van dit topic (7-ZIP) met dit alles te maken heeft ?
Ik lees namelijk alleen dat je Keka gebruikt en kom heet 7-ZIP verder nergens meer tegen.

Wanneer je ergens een vraag plaatst op een forum en een fatsoenlijk en serieus antwoord wilt is het bijzonder prettig wanneer je zo uitgebreid mogelijk aangeeft wat je doet, wat je gebruikt en wat er mis gaat. Hier zie ik eigenlijk alleen maar mistbanken.

Wat ik ervan begrijp schijn je het geheel niet met een Mac te kunnen doen.....

Heb je trouwens Discover Media of Discover Pro ?

Laatst bewerkt:
Zip

Keka is een zip programma. Ik heb de discover media

Laat je het nog even weten.....

Tevens je vraag verplaatst van Backup/Images naar Navigatie en een duidelijker onderwerp gegeven

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan