Navigatiebar in Java script terug op de voorgrond ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yessie

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Hallo,
Mijn navigatiebar is in java script geschreven en bevindt zich boven aan mijn pagina.
Als ik onder het menu een flash opject, een image show / Java applets plaats ,
dan komen de scrolmenu's van mijn navigatiebar achter dit object te liggen en kan ik deze niet meer zien.
Hoe krijg ik deze nu terug op de voorgrond. Zij moeten dus altijd voor het object/applets enz. komen te liggen !
Het al geprobeerd met navigatiebar en java applet elk in een andere layer te plaatsen maar ik krijg het menu niet terug op de voorgrond ( z-index) .
Ook zonder layers werkt het niet .
Wie kan mij verder helpen aub.
Zit al heel de week naar een oplossing te zoeken maar ben nu ten einde raad.:confused:
Dank u,
Yessie .
Ik werk met dreamweaver MX 2004
U kan een proef pagina hier bekijken :
http://www.mercurius-bbc.be/foto_kadetten_m%20layer.html

Dit is wel op te lossen, alleen niet met die dreamweaver, dreamweaver cs3 heeft namelijk hier ene oplossing voor ingebouwd namelijk, show always in front. om dit op te lossen heb je dus echt cs3 nodig ben ik bang

Bedankt voor de tip!
Misschien kan ik wel bij een collega terecht die in bezit is van CS3.

Ik laat wel iets weten als het opgelost is.
Dank u,
Yessie.

Is dit niet op te lossen bij Macromedia 2004MX ?
Ik kan me niet voorstellen als dit niet moest lukken.
Yessie.

Dit is wel op te lossen, alleen niet met die dreamweaver, dreamweaver cs3 heeft namelijk hier ene oplossing voor ingebouwd namelijk, show always in front. om dit op te lossen heb je dus echt cs3 nodig ben ik bang

Waar kan ik deze toepassing " show always in front" vinden in Dreamweaver CS3 Nederlands ?

Dank u,

Yessie.

Is er nu echt niemand die hier een antwoord op weet ?
Yessie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan