Navigatiedeelvenster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lacaes

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2013
Iets heel stoms maar ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Ik heb waarschijnlijk ergens verkeerd op gedrukt waardoor ik het Navigatiedeelvenster niet meer zichtbaar krijg. Linksonder staan wel een pijltje naar links en rechts maar daar kan ik verder niets mee. Ik wil gewoon de optie terughebben dat ik het navigatiedeelvenster kan openen en sluiten. Weet iemand hoe ik dat kan herstellen?
Bekijk bijlage Navigatiedeelvenster.docx

Op basis van je plaatje kan ik er niet veel van zeggen, maar het lijkt er op alsof je het navigatievenster heel smal hebt gemaakt door per abuis met de muis op de afscheidingslijn te gaan staan en dan de lijn naar links te slepen. Als je het omgekeerde doet herstel je dat weer. Dus de muis op de scheidingslijn zetten zodat je een dubbele horizontale pijl ziet (ik zou eerst alle tabellen sluiten) en dan naar rechts slepen.

Bedankt voor je reactie Octafish maar dat lijkt de oplossing niet te zijn. Waar ik ook ga staan met mijn cursor ik krijg nergens de horizontale lijn met dubbele pijl te zien. Wat nu? Is een oplossing ook om een nieuwe database aan te maken en daarin alle objecten van de oude te importeren. Ik heb dat al gedaan en dat lijkt te werken of is dit te simpel en zie ik hiermee dingen over het hoofd?

Heb je al met rechts op het Navigatiepaneel (de kop) geklikt? En kon je daar wel bij de opties?

Aanvulling op bovenstaande: je kunt nog eens proberen, als je in de Navigatiebalk opties zit (kan ook via <Bestand>, <Opties>, groep <Huidige database>, blok <Navigatiebalk> en dan knop <Opties>) om de Zoekbalk aan te zetten, en dan een keer uit te zetten. Eventueel daarna weer aanzetten. Dan wil de balk ook wel weer naar zijn oorspronkelijke instellingen terugspringen.

De door jou voorgestelde oplossingen werkten in eerste instantie niet. Ik ben toen verder gaan zoeken op Internet waar ik zag dat je met F11 het navigatiedeelvenster kan in- en uitklappen. Toen ik dat deed, werd de afscheidingslijn weer zichtbaar en kon ik de dubbele horizontale pijl naar rechts slepen en het navigatiedeelvenster herstellen. Heel erg bedankt voor je hulp. Het was best wel storend en ik ben blij dat het nu weer hersteld is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan