Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Piedra
Daarvoor heb je dan wel altijd actuele kaarten en zo, maar ja aan de andere kant, hoe snel veranderen die wegen nu?
Bedenk wel dat de Nokia 6600 een (symbian) smartphone is. Je kunt er veel mee, maar hij is wel logger en trager dan een gewone telefoon.
Geplaatst door winnie de pooh
Ik weet niet waar jij woont? Maar hier in het westen zijn ze alleen maar met de wegen bezig. Rotonde erbij snelweg erbij, allemaal andere gekke wegen en omleidingen :evil:
Ik weet niet waar jij woont? Maar hier in het westen zijn ze alleen maar met de wegen bezig. Rotonde erbij snelweg erbij, allemaal andere gekke wegen en omleidingen :evil:
Ja te groot. Ik zou zeggen ga naar een telefoonwinkel en bekijk hem goed. Kan je gelijk zien of ie te groot is.
Dan neem je een andere. Ik moet zeggen die navigatie is zeeeer handig. Iets wat weinig telefoons hebben (volgens mij is dit ook de enigemaar goed).
Probeer anders nog wat informatie bij een telefoonwinkel te winnen.
suc6:thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.