Navigon navigatie op Omnia zetten,HELP!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

turtle

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Hallo,

Kan iemand mij misschien helpen om de Navigon software die ik op mijn pc heb staan op mijn Omnia te krijgen, ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat moet doen en waar ik het moet zetten. :mad::evil::o
Ik heb er 'n geheugenkaart in zitten en heb uiteraard 'n data kabel maar misschien kan het ook wel via Bluetooth.
Maar als iemand het mij misschien in makkelijke taal kan uitleggen dan ben ik weer erg blij.
Verder vind ik de Omnia 'n lekker toestelletje alleen 'n beetje wennen want hiervoor had ik de Nokia N95 en was voor mij wel 'n beetje makkelijker.

Ik hoop dat er iemand reageerd om mijn help geroep.

groeten Thea

kun je de software niet doormiddel van een HUB op het ik neem aan SD kaartje zetten?

Ik heb 'n micro sd card en heb het al geprobeerd op mijn bestaande sd micro card via hub te downloaden maar helaas dat gaat niet en nu ben ik benieuwd of iemand weet of ik daar 'n lege sd micro card voor moet gebruiken.
Alle tips zijn welkom en alvast weer bedankt ook voor diegene die al gereageerd heeft.

vriendelijke groeten Thea

Hoe bedoel je het gaat niet? Wat gebeurd er. Wordt je SD card niet herkent? Of wil er niets op gekopieerd worden?

al via bijgeleverde data transfer kabel geprobeert ?

samsung omnia

nou ik heb een geheugenkaart in mijn telefoon, omdat ik in mijn andere telefoon niet zo veel geheugen had en daar staan al mijn foto enz op.
maar ik snap niet waar je het moet dowloaden en hoeveel het kost.
ik weet ook niet wat je met een sd kaart moet doen daarbij?
groetjes stefanie

welke geheugen chip moet nu in je navi???
SD / MicroSD / of iets anders ???

en ga naar de website van de leverancier van je navi, daar kun je vast de officiele firmwire kopen :)
prijs?.... geen idee?

navigatie samsung omnia

hallo,
ik heb wel een geheugenkaart en volgens mij is dat een sd kaart maar dat weet ik niet zeker. en ik weet niet op welke site ik dat moet dowloaden en hoeveel dat kost want ik heb nog helemaal geen tomtom op mijn samsung omnia.
ik snap er niks van hoe ik dat moet doen.
ladydevil

je zou dit gewoon op het kaartje moeten zetten, dan zou hij het eigenlijk moeten doen...

anders bel je Omnia even, de helpdesk, die kunnen je vast verder helpen :thumb:

Ik denk dat ik eruit ben en dat is wel niet de manier die ik wil maar kan waarschijnlijk niet anders.

Ik heb de Navigon software op mijn pc staan en als ik op start klik dan wordt er gezegd dat ik 'n lege 2GB sd card moet plaatsen en voor de Omnia is dat dus 'n 2GB micro sd card.

Ik heb geen lege sd card in huis maar ga ik maandag kopen en dan maar kijken of ik de software van Navigon dan werkend en al op de Omnia kan zetten.

Wordt vervolgd!!!!!!!

fijn weekend verder :thumb:

Dank je wel, dat is niet zo duur dus ga ik even naar de winkel, 8GB heb ik niet nodig want ik heb in de Omnia 'n intern geheugen van 8GB en ik heb er al 'n micro sd card in zitten van 4GB maar daar kan ik die Navigon denk ik niet bij zetten (ook al is er genoeg ruimte) want dat wordt aangegeven dus probeer ik maar 'n nieuwe lege sd card.

Ik denk en hoop dat het gaat werken met zo'n lege sd card, maar dat hoor je van mij.
En als ik voor rond de € 5 'n navigatie op mijn mobiel kan zetten is dat niet verkeerd.
Als dat ook niet lukt dan moet ik toch maar gewoon de TomTom gebruiken maar het liefst heb ik het op mijn mobiel.

Bedankt voor het mee denken. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan