marloes72
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 apr 2007
Sinds enkele weken krijg ik wanneer ik probeer in te loggen in het ledenadministratie systeem van onze kerk, dat via een netwerk bij een overkoepelend orgaan loopt, de melding (nadat ik toestemming gegeven heb voor het activeren van de ActiveX besturingelementen in Internet Explorer) dat de pagina verlopen is: 'this page had expired'. De computer 'opruimen' met Ccleaner help niet. Via de helpdesk zijn allerlei instellingen op mijn computer gecontroleerd, maar alles is oké. Diverse keren heb ik de ActiveX besturingselelmenten, ook Screwdrivers Cliënt, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar ook dat levert geen resultaat op.
Zowel bij de helpdesk als het overkoepelend orgaan is het probleem bekend (het komt vaker voor) maar de precies oorzaak en oplossing weten ze niet. Eerder schijnt bij iemand het opnieuw installeren van SP 3 geholpen te hebben. Maar voor ik dat ga proberen, zou ik graag hier willen vragen of iemand er misschien ervaring mee heeft en weet wat ik kan doen om dit probleem op te lossen. Misschien is er een minder ingrijpende oplossing?!
Zowel bij de helpdesk als het overkoepelend orgaan is het probleem bekend (het komt vaker voor) maar de precies oorzaak en oplossing weten ze niet. Eerder schijnt bij iemand het opnieuw installeren van SP 3 geholpen te hebben. Maar voor ik dat ga proberen, zou ik graag hier willen vragen of iemand er misschien ervaring mee heeft en weet wat ik kan doen om dit probleem op te lossen. Misschien is er een minder ingrijpende oplossing?!