Navman F-20

Status
Niet open voor verdere reacties.

liefjongentje

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Ik heb vandaag een navman F-20 gekocht, dit in verband met me werk en eventueel voor eigen prive gebruik. Ik twijfel er nog aan of ik uberhaubt een goede koop heb gedaan. Want ik lees dat je het ene na het andere upgrade erbij moet kopen om het apparaat up to date te kunnen houden. En hier zit namelijk een adertje onder het gras. Voor de software en kabel was niet eigenlijk het probleem, want software had ik van internet geplukt en een kabeltje had ik nog van me mp3 speler. Alleen het erge is dat ik als ik goed heb 2 verschillende codes moet hebben, eentje om te kunnen downloaden en een 2de om de software te kunnen unlocken. Alleen zit in hier met een probleem.
Ik wil best de connection software kopen, maar nou zit hier dus ook maar een beperking op dan je maar een klein abbonementje hebt voor een paar maanden en daarna dus weer extra erbij moet gaan dokken. Ook heb ik zelf een appart SD 1GB geheugen kaartje gekocht waar ik met dit apparaat eigenlijk niks aan heb, want de extra maps staan weer op een appart geheugen kaartje van navman.

Nou vraag ik me af, is hier eventueel tomtom erop te krijgen? Ik heb wel iets van internet geplukt met de vraag of ik er wat aan heb.
Nou lees ik ook dat het appart te update valt, kunnen er ook geupdate maps op dit appart gezet worden of moet ik dat het oh zo speciale sd kaartje kopen van navman.
Klopt het ook dat de bestanden van deze navman niet over te zetten is op een andere navman vanwege een bepaalde code?
Kan iemand mij ook vertellen waar ik de connection softwate van deze navigatie in de winkel of nederlandse internet shop kan kopen want ik kom steeds uit op de site van navman.

Laatst bewerkt:
ik heb de navman benelux en een collega heeft de navman Europe.
hij heeft daarbij een originele 1gb geheugenkaart. die heb ik 1 op 1 gekopieerd naar een sd geheugen kaart uit de winkelen en nu heb ik ook de europe.
wellicht is hiermee een gedeelte van je vraag beantwoord.

ik heb helaas geen antwoord over de mogelijke update's van de kaarten. hier zoek ik zelf ook info over.

Greetz,
Gos

hij heeft daarbij een originele 1gb geheugenkaart. die heb ik 1 op 1 gekopieerd naar een sd geheugen kaart uit de winkelen en nu heb ik ook de europe.

ik heb helaas geen antwoord over de mogelijke update's van de kaarten. hier zoek ik zelf ook info over.

Greetz,
Gos

@ Gos, zou je mij willen helpen, ben n.l al maanden op zoek naar de kaart Europa vooor mijn Navman F20.

Alvast bedankt !:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat illegale software hier niet gepast is. Maar ik ook zoek nog de kaarten van europa voor goedkoop.

SD kaart Europa

Greetz,
Gos

SD kaart van Europa

Hoi. zou u mij ook een SD kaart van Europa willen maken.(tegen vergoeding)
Werkt hij wel in de Navman F 20 ?

Groeten Rudy.

SD Europa

Momenteel ben ik ook voorzien van europa :o

Hallo.

Ik Heb ook een navman f20 benelux en ik heb een leeg sd kaartje gekocht en ik had wel europa op een cd staan alleen het werkt niet en wat ik begrijp als je iemand hebt die een originele navman europa sd kaart heeft is het te copieren 1 op 1 en dan werkt het wel.

m.vr.gr.
g_aalderink@online.nl

Kan iemand mij helpen om aan de Europa SD te komen? Zou geweldig zijn!
thanx!

Laatst bewerkt:
Ik zou graag aan een kaart van kroatie willen komen kan iemand mij daarmee helpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan