Navulproblemen Canon S520

Status
Niet open voor verdere reacties.

JurjenB

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
Gisteren heb ik (na met succes eerder een inktcartridge zelf na te vullen) weer een inktcartridge nagevuld, de "magenta". Blijkbaar had ik hem niet goed afgeplakt, want dat ding is gaan lekken in mijn printer :mad:

Nu heb ik alles schoongemaakt en de printkop laten weken in een bakje cartridge-flush uit de navulset. Hopelijk werkt straks alles weer...

Nu is mijn vraag eigenlijk, omdat ik misschien deze printer straks niet meer kan gebruiken; wie heeft een tip voor een printer (die nog steeds in de winkel verkocht wordt) waarvan de inktcartridges makkelijk zonder gedoe zelf na te vullen zijn? En o ja, deze nederlander wil ook niet te veel geld betalen... :D

Alvast bedankt voor jullie hulp & tips!

P.S.: Kan IEMAND mij hiermee helpen?!

Laatst bewerkt:
Ik zou toch voor een Canon gaan, van de meeste typen zijn de cartridges zo goedkoop dat ik het navullen allang heb opgegeven.
Voor mijn S330 photo koop ik 2×zwart en 1 kleur in een set (WeCare) voor € 6,50.
Misschien een tip, kijk welke printer je aanstaat en ga dan eerst kijken wat de cartridges kosten voordat je tot aanschaf van een printer overgaat.
Klein voorbeeld, de Lexmark printers krijg je bijna kado (rond de € 40) maar een beetje cartridge daarvoor kost € 30,- zodat het voordeliger is de printer weg te gooien als de cartridge leeg is.

Bedankt iedereen

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle reacties! Het was echt overweldigend hoe iedereen direct na het plaatsen van mijn vraag en met zoveel mensen tegelijk reageerden op mijn vraag! Ik zat helemaal te glunderen achter de computer...

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle reacties! Het was echt overweldigend hoe iedereen direct na het plaatsen van mijn vraag en met zoveel mensen tegelijk reageerden op mijn vraag!
Mogen wij van jou dan hetzelfde verwachten?

Naturellement!

Natuurlijk zal ikzelf ook leden helpen als ik een antwoord op hun vragen weet. Het aantal reacties viel me alleen tegen, omdat bijna alle vragen een paar uur later al hun 1e reactie kregen, en bij mij duurde dat ruim een week, en dan nog doordat ik zelf door een reactie op mijn eigen vraag te geven mijn vraag weer bovenaan de lijst plaatste. Ter vergelijking; op de site van Computer! Totaal had ik na een paar uur al 2 reacties! Prove me wrong...

Zelf opgelost

Ik heb mijn problemen zelf al opgelost. Het valt mij nog steeds tegen hoe weinig feedback ik op mijn vraag heb gekregen. Ik hoop dat andere nieuwelingen van jullie meer reacties krijgen.

Een teleurgestelde Jurjen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan