NCR POS Display met rare PCI Kaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter gvh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gvh

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2002
Ik heb een ncr point of sale display liggen die ik aan wil sluiten op een windows xp media center, zo kan ik het 10,2 inch tft gebruiken als secundair beeldscherm en de toetsen als extra bediening.

Nu heb ik bij ncr de software gevonden voor de display zelf, dus voor het toekennen van acties aan de knoppen etc. Maar ik kan nergens de drivers vinden voor de input kaart.

Er zit een pci kaart bij met een voor mij onbekende plug, via die kaart krijgt de monitor stroom en video, bediening gaat volgens mij via de ps/2 link op de kaart.

Ik heb wat foto's van de hardware. Misschien weet iemand waar deze drivers te vinden zijn, of wat voor soort aansluiting het is.

Thanks
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg

een tipje bij het zoeken naar drivers
kijk op de kaart of de kaart een naam en serie nummer heeft en probeer hierop te zoeken.
als dat niet het geval is wil het vaak helpen om op de chipset te gaan zoeken. op de foto is net niet duidelijk wat voor chipset het is, anders hadik wel een zoek poging voor je gewaagd. Op die manier kom je misschien weer wat dichter bij het vinden van de drivers.

ik heb verschillende gegevens staan.

er zit een grote chip op met de gegevens:
CHIPS
f65550 a1-es
GVS60030 9638-G

verder

NCR-10

SCHM 497-0407424

assy pci-lcd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug