Hallo,
Ik heb een extrene NDAS met ximeta software draaien.
Een oudje maar hij doet het prima.
Mijn vast PC zit uiteraard in het netwerk en de NDAS ook.
W& pc met nieuwste drivers van fabrikant. Ik kan al mijn files berieken en deleten, ediitten en weg schrijven op de schijf.
Een Laptop draadloos, maar ook vast geprobeert wi niet dat ik files delete of dat ik er file sop wegschrijf.
Heel lastig zeker als de laptop beneden staat en de bast pc boven.
Mijn doel was om met twee pc's altijd de documenten schijf te bereiekn was en dat lukt nu niet.
De laptop is een xp machine en hij ziet de Ndas el, kan er ook file vanaf openen maar niet save enz....
Virus scanner al opneiuw geinstalleerd, fire wall uit gezet en weer aan, niets hielp.
Heeft iemand een idee.???????
Gr
Jan
Ik heb een extrene NDAS met ximeta software draaien.
Een oudje maar hij doet het prima.
Mijn vast PC zit uiteraard in het netwerk en de NDAS ook.
W& pc met nieuwste drivers van fabrikant. Ik kan al mijn files berieken en deleten, ediitten en weg schrijven op de schijf.
Een Laptop draadloos, maar ook vast geprobeert wi niet dat ik files delete of dat ik er file sop wegschrijf.
Heel lastig zeker als de laptop beneden staat en de bast pc boven.
Mijn doel was om met twee pc's altijd de documenten schijf te bereiekn was en dat lukt nu niet.
De laptop is een xp machine en hij ziet de Ndas el, kan er ook file vanaf openen maar niet save enz....
Virus scanner al opneiuw geinstalleerd, fire wall uit gezet en weer aan, niets hielp.
Heeft iemand een idee.???????
Gr
Jan