ndis.exe ?:?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Doit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Doit

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
nou ik krijg een of andere vage error iedere keer als windows opstart of dat ik bijv me 3dkaart software wil instaleren...
de error is als volgt :
ndis. exe

C:\docume~1\naam\local settings\temp\ (wlal.tmp deze naam verandert telkens)

heeft een van jullie mischien een oplossing ???

Hoi
Maak eerst die map temp eens helemaal leeg(verwijderen) en probeer het dan nog eens.
map temp zelf laten staan!

Laatst bewerkt:
had ik al is geprobeert komt gewoon na herstarten gewoon weer terug

Misschien de driver van je netwerkkaart opnieuw installeren ???

ik heb geen netwerk kaart er in zitten (kabel internet via usb) maar heb ook me netwerk adapters gereinstalled helpt ook niet

nou het is een foutmelding van ndis.exe
en hij zegt dat hij een dll file van random naam niet op c:\documents and settings\Doit\Local settings\Temp\xxxxxx.tmp niet kan vinden
hij noemt het geen geldig windows kopie

Geplaatst door Doit
nou het is een foutmelding van ndis.exe
en hij zegt dat hij een dll file van random naam niet op c:\documents and settings\Doit\Local settings\Temp\xxxxxx.tmp niet kan vinden
hij noemt het geen geldig windows kopie
dit is niet de preciese foutmelding dus hier kan ik niets mee dus even de juiste melding geven dan kan ik gaan zoeken.
anders doe eens een hijack log inzenden in het juiste topic.heel veel rare problemen zijn hiermee opgelost,je kunt het altijd proberen.

nou ik heb een van de errors een screenshot gemaakt ze zien er allemaal zo uit alleen de naam van het bestand verandert

sry voor dubble post vergat toe te voegen :/

Bijlagen

• error.jpg
    error.jpg
    11,6 KB · Weergaven: 106
wat voor een videokaart heb je?
denk dat je de driver van je videokaart opnieuw moet installeren.

ik heb een geforce 4 mx 440 enuuh ik heb de drivers pas geinstalled enuuh tijdens de install krijg ik telkens die error message...

en heb je sinds die installatie die foutmelding?
ennuuh heb je ook al een keer systeemherstel geprobeerd naar een datum toen je het nog niet had?
ennuuh heb je die hijack log nog geprobeerd?

nou ik heb sins dat ik windows opnieuw heb geinstalled die error das 1 a 2 dagen terug

en dat hajiack heb ik nog niet geprobeert en systeem herstel snap ik de ballen niet van :/

heb ik al geprobeert niks verandert :/
en hijack ook al geprobeert ook niks verandert en zelfde geld voor systeem herstel

nou ik zoek al een tijdje voor je op internet maar helaas kan NIETS vinden wat er nog niet gevonden is.
denk dat je nog een ding moet proberen,al je belangrijke mappen en zo op een schijf zetten en opnieuw installeren,mischien is er iets fout gegaan 2 dagen terug bij je vorige instalatie :confused:
sorry

mmmmh... dit is VAAAAAAAAG
gister tijdje zitte ***ten met me pc en toen kreeg ik het voor elkaar (weet niet eens hoe) dat ik opstarte en gewoon zwart scherm had en toch een muis... maar niks deed het...
dus ik laatste systeem herstel gedaan en error is weg :8-0:
ik wist dat ik een rare pc had :8-0: maar dit slaat echt alles :confused:

ja idd vreemd, maar ja hoop voor je dat het zo blijft zonder vreemde meldingen.
suc6 ermee verder :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan