Ndis

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobo1987

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Berichten
9
Hallow kan iemand mij helpen??
ik heb laatst windows 98 opnieuw erop gezet omdat ik me computer geformateerd heb, maar nu ik hem geinstaleerd heb kom er te staan met opstarten: Tijdens de intialisatie van apparaat NDIS: beschermingsfout van windows. U dient de computer opnieuw op te starten.....

wie kan mij helpen met dit probleem?......
 
nopez niet gelukt, ik had dat bestand opgeslagen op disk en op mijne geopend maar ik kon et niet openen omdat mijn versie van windoiws nie geschikt was, maar der staat gewoon 98 op dus wel vaag.
maare evengoed bedankt......
greetz Rob.
 
Heb je een losse netwerkkaart in je pc zitten?
Zo ja, haal deze er eens uit en zet hem in een ander slot.
Mischien dat dit helpt.

(NDIS = Network Driver Interface Specification)
 
en ik heb trouwens geen netwerk kaar kom ik net 8ter want dat zit in een met me videokaart om dat te instaleren heb ik ook drivers op cd staan maar die ken ik er ook helemaal niet opzetten, want als ik 98 in veilige modes start dan geeft hij me cd-rom stations niet aan.....
 
Geplaatst door bobo1987
neeh dat gaat ook niet lukken want er zit maar 1 slot in....

Dat kan niet.

1° Vermeld even het merk en nummer van het motherboard.
2 ° Welke kaarten zitten op dit mobo.
3° Hoe heb je de win98 geinstalleerd.

Ndis heeft te maken met een netwerk kaart. Tenzij ???
 
sorry mijn fout, ik heb een vaste netwerk kaart die dus wel vast zit aan het moederbord....


-hiervan ken ik het nr en het merk niet vinden
-video-kaart het merk en het nr ken ik ook hier niet op vinden.
- ik heb windows geinstaleerd met behulp van een opstartdisketten en een 98 cd...
 
ik heb zelf drivers van internet op cd gezet om me geluid,beeld,en netwerk te instaleren........
 
Geplaatst door bobo1987
ik heb zelf drivers van internet op cd gezet om me geluid,beeld,en netwerk te instaleren........

Ok maar welke drivers. Als je niet weet welk mobo ed... het is,hoe kan je dan de juiste drivers dowloaden??
 
ik had een site van een vriend van me gekregen met drivers erop en die moest ik downloaden....
 
Als het de juiste zijn dan moet ik spijtig genoeg passen.

Maar ik heb mijn twijfels
 
het zullen vast wel de goede zijn want eerst deeden ze het ook....maar ik ken ze nu niet instaleren omdat ik niet in windows kom (jah alleen de veilige modus maar daar krijg ik dus mijn cd-rom drive's niet te zien...)
 
Volgens maar 1 mogelijkheid. WIN98SE terug installeren.

Dan naar configuratiescherm gaan. Kijken bij welke hardware er een geel vraaagteken bij staat. En daar de drivers voor installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan