ndlr

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
263
hallo mensen,heb hier een vraag kan iemand mij vertellen wat een ndlr bestand in houd,was nl een mobo aan het installeren welke ik ooit eens had gekregen(gigabit sli939-esata2)heb dit gedaan volgens bijgeleverde beschrijving,heb er een lege hdd ingedaan aangezet,loopt het programma door welke je normaal ook te zien krijgt, maar krijg even later de melding is geen ndlr bestand aanwezig,wat heb ik vergeten of is het mobo idd kapot,zou iemand hier uitleg over kunnen geven, bvd mwrv,
 
niet dus

hallo bertus heb dat met die link geprobeerd,maar als ik windows xp ga laden gebeurt er niets ,heb de cd-rom ook als eerste gezet(weet niet of dit zin heeft)maar reageren ho maar,zou ik toch nog iets verkeerds doen of gedaan hebben.
heb er ook al een andere lege hdd op gehad maar veranderd dus niets.

eerst bedankt voor de tijd die je hebt genomen hiervoor.

mwrv,
 
Op de Hiren's Bootcd staat ook een optie om dit te fixen.
Je moet als je bent opgestart met de cd even met de pijltjes toets bladeren totdat je die optie tegenkomt.
 
doen

hallo mensen,bedankt voor de reacties,ben niet eerder in de gelegenheid geweest om eerder te reageren maar ben net weer thuis ,werk brengt dat met zich mee in deze,zal deze aanbevelingen uit testen en dan horen jullie sowieso weer van me,

bvd mwrv,
 
ntldr missing
Ik heb ooit eens het probleem gehad, dat NTLDR missing was. Dit was te maken door je windows cd erin te stoppen en doorklikken totdat je in het keuze menu komt. Kies hier de R van repair. Volg de stappen totdat je uiteindelijk in dos-prompt komt en daar kan je het probleem oplossen

Administrator wachtwoord is gewoon enter
?= je cdrom drive
- Copy ?:\386\ntldr c:\
- Copy ?:\386\ntdetect.com c:\
- fixmbr
- fixboot
- exit

Nu hoort hij het weer te doen

succes Rutger
 
proberen

hallo ,ik ga dit net als de voorgaande reacties proberen ,maar ben er echt nog niet aan toegekomen,doot tijdgebrek hoop dat jullie hier begrip voor hebben ,maar kom zeker terug met een reactie.


mwrv,
 
gelukt

hallo mensen ,ben ik weer even terug ,het is me gelukt ,was wel een hele operatie in het begin lukte het me niet maar uiteindelijk is het toch gelukt,alles werkt naar behoren,alleen kan niet op het internet komen geeft wel aan dat ik verbonden ben maar lukt niet ,heb bij apparaatbeheer gezien en daar blijkt dat er nog wel stuurprogramma,s moeten worden geinstalleerd,terwijl de netwerk adapter wel is geinstalleerd.
heb ook bij eigenschappen gezien en daar wordt het ip adres niet aangegeven,heb dit wel bij instellingen op automatisch gezet,hebben jullie hier misschien een oplossing voor of moet ik naar een ander topic hiervoor,nog bedankt voor de tijd hier aan besteed.


bvd mwrv,
 
je zegt zelf dat er nog drivers ontbreken
ik zou eerst die maar installeren:eek:
 
drivers

hallo bertus,de drivers heb ik geinstalleerd,geeft aan dat hij is verbonden maar werkt niet,en nu ben ik wat verder gaan zoeken en nu geeft hij geen ip-adres op,heb bij lan instelling automatisch aan gevinkt maar ook dan werkt het niet,zou er iets aan het mobo defect kunnen zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan