NDS Cheats

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelmer 1

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2010
Hallo, is het mogelijk om in een gedownloude nds game waar nog geen cheat op zit, BV Pokemon platinum, een cheat te maken?

Alvast bedankt

Geloof niet dat ik helemaal begrijp wat je bedoelt.

Je wilt een cheat maken voor een game met de ds? Dan zal je wel een programma meoten hebben voor de ds die dat kan doen en ik heb daar nog nooit van gehoord.

Of wil je gewoon een cheat voor dat spel als je speelt? Dan gewoon even op internet zoeken naar cheats voor de betreffende game.

Nee, ik heb het spel maar als je het dan opstart staan er bij cheat spellen: Cheat. dan kan je je cheats selecteren. maar op mijn spel zit nog geen cheat hoe kan ik dat er op zetten.

trouwens ik heb ook wel een op google gezocht. maar daar vondt ik alleen codes. en ik snapte niet wat ik daar mee moest.

Is het niet gewoon de bedoeling dat je de gevonden cheat code invoert in het spel en deze dan activeerd?

Het is me alleen nog niet duidelijk of je die optie nu krijgt in het spel of op je kaart.

Als je in het spel de code kan invoeren om de cheat te activeren moet ik dat dus doen. maar hoe kan je in BV pokemon platinum een cheat in voeren? want op google vond ik altij codes als 0098556 enz en die toetsen zitten tog niet op je ds

Waar vind jij die codes, want als ik zoek op pokemon platimum cheats voor de nds, krijgt je alleen hints te zien en geen codes die je kan invoeren. Heb het vermoeden dat die er ook helemaal niet zijn.

Een hint is een hint, geen idee hoe ik dat moet uitleggen. Ik bedoel iemand heeft iets verstop en geeft je een hint zodat jij ongeveer weet waar je moet zoeken.

Maar die codes zijn alleen voor de amerikaanse versie van eht spel, heb je die?

En er staat niet exact bij hoe je ze moet invoeren. Heb zelf geen ds en kan je daarmee niet verder helpen.

ik weet niet zeker of ik de americaanse versie heb. En zo niet kan ik die ook downloaden en dan het save bestand van europa er bij zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan