nds firmware zoektocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnyhyper

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2005
Hallo ik heb afgelopen week een M3real kaart gekocht voor mijn zoon,
ik moest zelf via de site de software downloaden no problem,
voor een heleboel nieuwere spellen vraagt het om een firmware update
ik zoek me suf maar kan het niet vinden kan iemand mij een hint geven?
alvast bedankt

Vraag verplaatst naar geschiktere sectie :)

nds zoektocht

hai ik weet niet of ik iets mis maar heb net op die site denieuwste system
software op mn kaart gezet en hij slaat nog steeds op zwart bij een nieuwer spel
doe ik iets fout?

Het gaat om een DSi? of om een 3DS?
Als het om een DS of DSi gaat hoe oud is deze dan?
Soms moet je een nieuwere versie firmware voor de DS/DSi zelf hebben. Ga dit trouwens niet zomaar doen maar wacht even de antwoorden hier af.(Als je hem naar een te nieuwe firmware update werkt misschien je M3real weer niet meer).

En hoe nieuw zijn die `nieuwere` spellen?

Dat is al een oud beestje. Hij heeft hem nog nooit online gehad? Dan is de kans groot dat je nieuwe firmware nodig hebt voor de DS.

Ik heb zelf twee R4i kaartjes, op hun site staat ook hoe je de firmware van je DS moet updaten en naar welke versie.
Ik weet niet hoe dat is op de site van jou M3real kaartje. (en dan niet de site waar je hem gekocht hebt maar de site van de `fabrikant`van het kaartje(dit staat ,bij mijn kaartjes dan, op het kaartje zelf of op het doosje))

het is een ds lite uit 2006 en de nieuwe spellen zijn bijv:batman mario nieuwste

Ik weet niet hoe dat is op de site van jou M3real kaartje. (en dan niet de site waar je hem gekocht hebt maar de site van de `fabrikant`van het kaartje(dit staat ,bij mijn kaartjes dan, op het kaartje zelf of op het doosje))

hallo iedereen,bedankt heb gewoon alle system software gedelete en kaart geformatteerd toen nieuwe software eropgezet van fabrikant en alles draait dus nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan