NDS schermpositie klopt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Mijn dochter heeft een nintendoDS lite met originele spellen maar ook een N5 kaartje.
Vreemd genoeg werk het touchscreen niet helemaal goed. Als je op iets aan moet wijzen in een spel, moet je er een flink stuk naast aanwijzen. Het actieve gebied ligt dus een stuk naast het gebied wat in het spel aangegeven wordt als het actieve gebied.

Iemand een idee??

Nou, dat heb ik geprobeerd, maar zelf bij het calibreren moet naast de rode vierkantjes klikken om door die test heen te komen. Ontzettend vaag!

Kan je 'm ook resetten/ firmware upgraden ofzo??

Hallo,

Ik heb een Nintendo DS, en ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de mogelijke oplossingen van de nintendo site uitgeprobeerd, maar geen succes. Heb originele spellen en een R4 kaartje. Heb de laatste kernel-software erop staan (V1.18).
Ook de accu er even uitgehaald, haalde niks uit.

Ook van mij de vraag of iemand nog wat anders weet?:confused:

Ik heb wel succes, maar vraag niet hoe.

Ik kon die test blijven herhalen tot ik een ons woog, iederekeer bogon hij weer opnieuw.
Ik wist ongeveer de afwijking die het ding had, dus probeerde ik een aantal keer op een gelijke afstand naast het rode vierkantje. Dat lukte zowaar en de afwijking werd iets minder. Daarna nog eens gedaan er werd weer iets beter.
De afwijking is nu nig niet helemaal perfect, maar m'n dochter is er al helemaal blij mee!

Hallo Hammad,

Ja dat leek mij ook de enige oplossing nog voorhanden voordat ik een erkende reparateur moet in gaan schakelen. Bedankt voor je reactie. Ga het vanavond uitproberen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan