ndsi en r4i kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

appeltje69

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2009
Ik heb een 4ri (r4ultra) kaart gekocht met een 4 gb micro kaart. Ik heb de spellen voor de nds er op gezset, alle save bstanden verwijderd (waren van de nds). Toch zie ik de spellen niet en kan ik dus ze dus niet spelen. Ik heb van hun site een nieuwe kernel versie 1.54 en op de micro kaart gezet, toch ziet hij geen spellen. Wie weet wat ik moet doen om het werkend te krijgen...

Als je de MicroSD in je SD-reader usb stick stopt, kijk dan even op die ' schijf ' .
Staan alle roms (.nds-bestanden) wel in een apart mapje?

Ik heb zelf ook een DS Lite met een kaartje erbij, ik weet dat jij een DSi hebt maar het komt een beetje op hetzelfde neer denk ik.

Heb je wel de instructies gelezen voor het kaartje?
Bij sommige kaartjes ( zoals die van mij ) moet je het eerst de inhoud van de map ? comprimeren? of ?formateren? naar een andere soort geheugen, of iets in die richting.
(Als ik hier fout zit verbeter me dan a.u.b)

Frimware

ik heb de firmware gedownload, maar inderdaad zoals r=taartman zegt wat is de opbouw van de mappen? bij de nds is dat anders dan bij een ndsi. Zitten de spellen in een map Games? of niet. Het tweede icoon r4ds ultra moet me naar mijn gevoel toegang geven tot de spellen maar hij zegt loading... en stopt dan. Zet ik de spellen buiten de map Games ziet hij ze ook niet. Een beschrijving zat er bij aankoop helaas niet bij.

Ik hoop dat iemand me kan helpen...gr el

ik heb de firmware gedownload, maar inderdaad zoals r=taartman zegt wat is de opbouw van de mappen? bij de nds is dat anders dan bij een ndsi. Zitten de spellen in een map Games? of niet. Het tweede icoon r4ds ultra moet me naar mijn gevoel toegang geven tot de spellen maar hij zegt loading... en stopt dan. Zet ik de spellen buiten de map Games ziet hij ze ook niet. Een beschrijving zat er bij aankoop helaas niet bij.

Ik hoop dat iemand me kan helpen...gr el

Ik vrees het ergste voor je. Als de kaart nooit een spel goed heeft kunnen lezen en afspelen, ben ik bang dat het namaak is.

Er zijn ook een paar neppe kaartjes/MicroSD kaartjes op de markt, die laden veel trager dan normaal of gewoon niet.

Maar natuurlijk, is dit maar een vermoeden, dus misschien zit ik er wel dik naast.

neppe kaart

ik heb de kaart gekocht waar ik ook altijd mijn nds kaarten (ook voor anderen) heb gekocht, bij yagoda. Wat is de beste kaart die je hebben kan? ik zit namelijk met de vakantie, over 1,5 gaan we naar Frankrijk en dan moet ik hem draaiende hebben...

De beste kaart? Tja, dat verschilt natuurlijk. Iedereen heeft een andere smaak.
Zelf gebruik ik een normale TTDS ( er zijn ook TTDSi's verkrijgbaar ) + 4GB MicroSD kaartje, gekocht van www.bigdennis.com voor 30 pleuro incl. verzendkosten. Ik hoop niet dat dit als reclame maken want dat is het niet, ik zeg alleen dat ik mijn kaartje daar weg heb.

Hij bevalt me prima trouwens, nog nooit problemen mee gehad. :thumb:

Maargoed, je moet zelf maar even kijken denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan