.NE Framework 3.5 en 3.5.1 (SP1) Software Register key

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Berichten
1.774
EDIT TOPIC:Installatie locatie

Hallo,
Ik ben opzoek naar de .NET Framework 3.5 Register key, kan iemand vertellen waar hij zit?
En als je de herkomst hebt (32 bits - systeem) wil iemand dan zo aardig zijn om hem te exporteren en naar mij te sturen?

Bedankt,
Tim

EDIT:zie mijn laatste post na TheKnight op pagina 1
 
Laatst bewerkt:
Bijv. Paint.NET en Sony vergas pro hebben 3.5 nodig. Hij zit in windows maart is beschadigt, en nu staan de bestanden er wel mat hij ziet ze niet. Snap je?
Oja en windows is legaal!
 
Hoi !

Dan werken zo ook wel met .netframework .4.0, lijkt me.

Zo niet: de beschadigde versie verwijderen en netframework 3.5 opnieuw installeren.

Greetz,

Harry.
 
Snap ik om alleen ik kan de beschadigde versie niet opnieuw installeren, hij staat niet in de lijst net programmas. Dus hoe moet ik der mappen aanwijzen in het register?
 
Ik denk dat je mijn reder in nood bent! Heel erg bedankt, ik zal morgen leren of het ook idd werkt!
 
Sorry voor dat leren in het laatste bericht dat moet kijken zijn, de schuld van TouchPal :)
 
maar waar kan ik hem downloaden?
EDIT: heb hem al laatmaar ;-)
 
Laatst bewerkt:
Maar hij doet het, nu naar de reparatie van windows, wie kn mij helpen met de foutmelding: 1606:Could not acces network location:.

Das een lekkere locatie noet?
Bedankt,
Tim
 
Ok, volgorde exact gevoelig, herstart altijd indien nodig:

Ga eerst even via Configuratiescherm achterstevoren alle .NET deinstalleren (dus van 4 naar 1).

Dan lees je dit even door & haal je de tool hier of hier van zijn SkyDrive op.

Haal daarna bij Piriform CCleaner op & installeer die, als je die al niet hebt.

Ruim daar mee onder standaardinstellingen de computer op & maak het register schoon. Herstart!

Ga naar Microsoft Update, kies Aangepast, Optionele updates & installeer, in volgorde van laag naar hoog, dus 1 naar 4, .Net Framework opnieuw. Begin pas met de volgende versie als de vorige helemaal bijgewerkt is!

P.S: N.B: Bij niet Engelstalige .NET 3.0-installaties word op een zeker moment een taalpakket aangeboden. Die mislukt altijd, omdat er al een nieuwere versie via het .NET 3.0 Service Pack 2 is geinstalleerd. Die update kan dus genegeerd worden, & verborgen op niet meer aanbieden gezet. Vandaar de: Volgorde exact.
 
Laatst bewerkt:
.net frame work doet het nu dus daar blijf ik vanaf
 
Bestaat er een programma waarmee je andere programmas in de gate kan houden door het process te selecteren?
Dus bijv. Windows update:
Reading system date from: c:\Windows\system32\systemdate.text
Checking windows licente: [HKLM\Software\Microsoft\WindowsNT\Licentie: xcmd-12345-67890-jkjgu-fhski (DIT IS EEN RANDOM SLEUTEL DIE IK UIT MIJN DUIM ZUIG!)

bestaat zoiets dan kan ik zien waar hij die locatie vandaan haalt en het mogelijk wijzigen.
 
Aha. Jaja...

Doorgaans InstallDir.

Verder kan ik je ook niet helpen.

Zie mijn eerdere bericht.



Je kan het de (moeilijke) guru manier doen, of de Microsoft manier... ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan