NEC 1300 en CD-RW

Status
Niet open voor verdere reacties.

catman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,

met mijn nieuwe dvd-brander val ik van het één in het andere probleem, was het eerst een stukje software dat verhinderde dat mijn brander geen cd's las.......nu heb ik het probleem dat ik mijn "oude" CD-RW niet meer kan leegmaken. Ik kan ze wel lezen, maar wissen of formateren kan niet. Ik gebruik Nero 6.0 maar ook met XP zelf kan ik niets verwijderen en in 6.0 krijg ik de volgende melding

"de schijf lijkt leeg te zijn, maar de data zijn niet fysiek gewist. Wees voorzichtig bij het gebruiken van deze optie als de schijf vertrouwelijke informatie bevat"

Ik heb InCd geïnstalleerd en verder alle updates.....

Hebben jullie een oplossing ? .....oh ja, de CD-RW zijn hiervoor met Easy Cd gebruikt, maakt dit nog wat uit ?

Groet,
Olf

InCd is van Nero en werkt alleen daaronder. Hij maakt van je CD-RW een soort HD.

CD-RW

Hoi Will !

Oké, maar hoe krijg ik de CD-RW's gewist/geformateerd zodat ik ze weer kan gebruiken ??

Olf

In Cd

Hoi Will !

met InCd lukt het niet en krijg ik de melding als ik hierboven heb opgeschreven. Het vreemde is verder dat de dvd-schrijver niet vet gedrukt is in InCd maar licht alsof hij niet geactiveerd kan worden in dit programma. Ik heb net een muziek cd gebrand en dit ging goed. Probleem is dus de CD-RW schijfjes die ik wel kan lezen maar niet kan wissen......

Olf

CD-RW

Hoi Will !

tja, daar heb ik ook nog even mee gewerkt....tevens met Easy Cd. Kan het zijn dat hij het format niet kan lezen ? je zou denken dat InCd het gewoon zou overschrijven. Met XP zelf kan ik ook niets verwijderen........vervelend probleempje weer....

Groet,
Olf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan