NEC 1300A, Regio:??????

• Onderwerp starter Onderwerp starter DN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DN

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2001
Beste mensen,
ik heb 2 vragen i.v.m. DVD brander NEC 1300A. Die heb ik aangesloten (als Master), hij wordt door Windows XP en door Nero herkend maar als ik een DVD rom er in stop, dan moet ik Windows opnieuw opstarten om die te kunnen lezen. Als ik weer andere DVD rom er in stop dan kan ik die ook pas na resetten van Windows lezen. Wat moet ik doen om die probleem op te lossen.

2e vraag: in Eigenschappen van de DVD brander onder tabblad DVD-Regio staat dat ik Regio nog maar een keer kan wijziggen en daarna niet meer (ook als ik DVD brander in een andere PC instaleer). Weet ieman wat ik hiermee moet en welke regio kan ik best kiezen ??

Nederland zit in Regio 2

dank je, nu nog iemand met antwoord op de vraag nr. 1, dan ben ik hellemaaaall blij

Ik heb ook veel problemen gehad met cd's die niet herkend werden. Pas als ik mijn pc opnieuw opgestart had werkte alles weer.

Bij mij was de boosdoener Nero5. Dat heb ik uitgevonden met behulp van de support op de website van Nero.
Nu draai ik Nero6, en werkt alles perfect!

Ik heb dezelfde brander en gebruik Nero 5.5.10.42 op Windows 2000, nooit problemen. Wellicht de combi XP en Nero?

Ik bedoel dat die DVD roms niet eens in verkenner kunnen gelezen worden voordat ik Windows opnieuw opstart, dan ga ik ook Nero 6 installeren want ik draai op het moment Nero5,

dank jee

Nero 5.5 kun je niet gratis updaten naar 6.0 tenzij hij nog vrij nieuw is (ik meen vanaf 1-7-2003).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan