Nec 2500 A

Status
Niet open voor verdere reacties.

apostel

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2002
Hoi allemaal

Heb ik gisteren een nec 2500A gekocht en die vandaag geinstalleerd .
Nu wou ik via nero gewoon eens een dvdtje branden maar daar kan ik niet de snelheid selecteren staat in spook en krijg altijd foutmelding :Power calibratiefout.
Iemand een idee?
Fireware misschien of toch niet ?

Ligt waarschijnlijk aan de dvd. Probeer eens een ander merk. Kijk anders welke nec aanbeveelt. Als die ook niet werken, is de brander gewoon niet goed.

Een kennis van mij heeft hetzelfde probleem gehad met zijn 2500a.
Hij heeft het kunnen verhelpen met een firmware update.
Hij had dit wel gedaan met het risico zijn garantie te verspelen. Als ik jou was zou ik bij nec controleren of jouw huidige probleem met jouw firmwareversie bekend is. Zo ja zou ik terug gaan naar de winkel met je brander en laten ruilen voor 1tje met een goed werkende firmware. Zo ben je er zeker van dat je garantie behouden blijft.
De 2500a ondersteund al heel veel merken dvdschijfjes dus daar zal het probleem denk ikzelf niet in zitten.
Maar proberen kan geen kwaad.

gevonden

Tja gevonden hey
toch een min puntje gevonden aan deze brander ;) .
Emtec R- 4x doet hij niet op deze brander .
Nu memorex genomen en branden maar .
Thx voor de hulp .
P.s: is het aan te raden van toch je brander een fireware te doen ?

Re: gevonden

Geplaatst door apostel

P.s: is het aan te raden van toch je brander een fireware te doen ?

als er nieuwe firmware is dan kan dat in feite nooit geen kwaad al is het alleen maar voor betere ondersteuning van meer merken dvdr.

Re: Re: gevonden

Geplaatst door tazman

als er nieuwe firmware is dan kan dat in feite nooit geen kwaad al is het alleen maar voor betere ondersteuning van meer merken dvdr.

:D oke thx :D
Doeiii

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan