Nec 2500 wekt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

snekre

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2003
Heb Nec 2500 geplaatst.
Door Nero wizard wordt deze echter niet erkend.
Het bolletje blijft grijs en niet geactiveerd.
Systeem werkt onder XP sp 1.
Gebruik Nero 5.5.
Wat kan hier de oorzaak zijn ?

Hoort die Nero installatie bij die brander? Als je Nero al geïnstalleerd had ivm een andere brander kan het best zo zijn dat deze de nieuwe brander niet accepteert. Je kunt bij ahead.de een update downloaden, wellicht werkt het dan wel.

Geplaatst door Tiborv
Hoort die Nero installatie bij die brander? Als je Nero al geïnstalleerd had ivm een andere brander kan het best zo zijn dat deze de nieuwe brander niet accepteert. Je kunt bij ahead.de een update downloaden, wellicht werkt het dan wel.

Nee Nero was reeds geinstalleerd voor een andere brander.

Bedankt voor de tip.maar..........

Dit heb ik reeds gedaan,maar helaas dit werkte niet.

Ik heb even wat opgezocht maar een OEM-versie van Nero is alleen te gebruiken met de brander waarbij deze geleverd is, ook na updates.

Als je een ander brandprogramma of een nieuwere versie van Nero (geen OEM-versie) hebt kun je die eens proberen.

OEM=Original Equipment Manufacturer; dit houdt in dat een bedrijf een bepaald apparaat onder eigen merk verkoopt maar dat het in werkelijkheid door een andere fabrikant gemaakt is.

Geplaatst door Tiborv
Ik heb even wat opgezocht maar een OEM-versie van Nero is alleen te gebruiken met de brander waarbij deze geleverd is, ook na updates.

Als je een ander brandprogramma of een nieuwere versie van Nero (geen OEM-versie) hebt kun je die eens proberen.

OEM=Original Equipment Manufacturer; dit houdt in dat een bedrijf een bepaald apparaat onder eigen merk verkoopt maar dat het in werkelijkheid door een andere fabrikant gemaakt is.
Ja was oem bij mijn Sony cd brander
Heb deze oem versie eraf gegooid en toen een 5.0 versie met serienummer erop gezet,toen een update naar 5.5,maar...........helaas.
Heb het vermoeden,dat de NEC 2500 alleen op Nero 6 draait.Kan daar tot op heden nog geen bevestiging ergens krijgen.In ieder geval bedankt voor het meedenken !

Nero en NEC 2500

Geplaatst door speedtouch
Probeer het eens met de trial nero6

Download

groetjes speedtouch

Heb Nero 6 besteld en ga na installatie eens kijken wat er dan gaat gebeuren.

Gr.en bedankt.

Snekre

Re: Re: Nero en NEC 2500

Geplaatst door snekre

Nero Express speciaal voor Nec gekocht en alles werkt weer prima.
Cd bevat Nec multispin driver en alles wat je nodig hebt om cd's en dvd 's te branden en dat alles voor een luttel bedrag van 9,50 Euro .
Het is ook nog in het Nederlands,wat wil je nog meer.
Gr. en bedankt voor het meedenken.

Maar je kan ook gewoon de trial downloaden, om hem te kunnen testen.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan