NEC 2500A en CD-R 800 of 900?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat kan ,mits je in Nero heel goed de weg weet hoe je weet het in te stellen.
Vergeet daarbij vooral niet hoe Overburn te gebruiken is!!.
Heb het ooit eens voor elkaar gekregen,maar vraag me niet hoe!,ben er dan ook afgestapt.
Als het is om meer data op een schijf te krijgen,raad ik je aan om gewoon DVD te doen ,en wel de multisesie manier.dan kan je 5 keer meer data op kwijt dan op een CD.
Succes.

Geplaatst door lokoloko
overburn kan ie kapot van gaan

<Vergeet daarbij vooral niet hoe Overburn te gebruiken is!!.>

Als je het weet ,en je doet het goed is er niets aan de hand!!
En zoals ik al schreef
<mits je in Nero heel goed de weg weet hoe je weet het in te stellen>

Geplaatst door marianneke
Kan iemand mij zeggen of mijn brander NEC-2500A ook grotere CD-r's kan branden?
Op de site van NEC vindt ik alleen de soorten / merken maar kan er niks vinden over de toegestane capaciteit.

Ik heb deze op het oog:
http://www.opusshop.com/produkten_specific.asp?l=ned&sid=187&gid=2

Ik heb de Matsui 900mb/100min, maar krijg er met m'n NEC 3520 en Nero 6 geen 100 minuten audio op. Max +/- 92 minuten met overburn.
Ik speel deze in de auto en soms bij snel zappen raakt de radio (toyota af fabriek) de draad dan kwijt: weet niet meer waar een nummer begint. Dus niet 100% lekker, gewoon afspelen is wel OK.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door BANDIT123
Ja dat kan ,mits je in Nero heel goed de weg weet hoe je weet het in te stellen.
Vergeet daarbij vooral niet hoe Overburn te gebruiken is!!.
Heb het ooit eens voor elkaar gekregen,maar vraag me niet hoe!,ben er dan ook afgestapt.
Als het is om meer data op een schijf te krijgen,raad ik je aan om gewoon DVD te doen ,en wel de multisesie manier.dan kan je 5 keer meer data op kwijt dan op een CD.
Succes.

Ik heb het nog nooit gedaan, maar stel de vraag omdat ik wat films heb gedownload en die zijn net iets meer dan 700Mb: steeds 701 en 702 Mb.
Of is er een andere manier om die op een CD te krijgen?

edit: ik heb Nero6

Dan is omdat het maar heel weinig meer is,gewoon met Overburn te doen.
Is met Nero stap voor stap uit te proberen.
CD-r is niet meer zo duur.

Nee, die cd's kosten niks meer. Maar het gaat me meer om dat ik niet een stapel cd's aanschaf waar ik niks mee kan...

Zou het ook jammer vinden daar werk in te steken en dan onbruikbare cd's te maken.

Maar kun je me nog even uitleggen hoe ik dat dan met Nero doe?

Geplaatst door marianneke
Nee, die cd's kosten niks meer. Maar het gaat me meer om dat ik niet een stapel cd's aanschaf waar ik niks mee kan...

Zou het ook jammer vinden daar werk in te steken en dan onbruikbare cd's te maken.

Maar kun je me nog even uitleggen hoe ik dat dan met Nero doe?

Gewoon branden: als je de vraag krijgt of het met overburn moet klik je op ja.
Tenminste als het om iets meer dan 700 mb gaat. (niet meer dan +/- 20 mb)

OK, jullie zijn duidelijk! :thumb:

En dank van Janneke! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan