NEC CI A726 geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Realtek

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Hallo,

Ik heb een NEC CI A726 monitor maar ik kan hem alleen maar op 16 kleuren en 640*480 draaien.

Ik heb al wat research gedaan hier op de site en op andere sites en ik heb gezien dat meerdere mensen hiermee zitten dus ik zou graag een oplossing hebben hier voor.

In het lijstje met apparaten geeft hij aan dat hij het gewoon doet dus ik snap er nu even helemaal niets meer van.

Ik hoop dat iemand me kan helpen ik stel dat zeer op prijs.

Mvg

Laatst bewerkt:
Dit moet die monitor kunnen:
Ondersteuning Videomodes:
640 x 480 120 Hz
800 x 600 110 Hz
1024 x 768 85 Hz
1152 x 864 75 Hz
1280 x 1024 65 Hz

Dus het lijkt er meer op dat de driver van je videokaart niet geinstalleerd is........

Dat kan misschien wel kloppen maar kan iemand me helpen met het zoeken naar de juiste driver??

mijn vid kaart = Hercules 3D Prophet 4000XT TV-Out en me comp draait op win98

ik hoop dat jullie genoeg info hebben om me verder te helpen.

Bedankt voor de snelle reactie :)

ik geloof dat je wel de goede driver hebt uitgezocht maar mijn systeem draait op Win 98 en de driver die jij me had aanbevolen werkt alleen op XP.

grrr ik word gek :P

ik kan het niet installeren, hij zegt dat hij het bestand niet kan uitpakken...... lukt het bij jou ook niet of ligt het weer aan me comp?

mvg

Ik nie begrijp, ik ook nie....

Ik volg de link en kom dan hier:
http://ts.hercules.com/nl/index.php?pg=view_files&gid=1&fid=2&pid=113&cid=1
terecht,

Daar kies ik jouw videokaart en selecteer "driver" en dan valt er niks uit te pakken, je krijgt een keurig .exe bestand dat het gebeuren dan even installeert......

Ik kan het niet even proberen omdat ik dan binnen 5 seconden zonder beeld zit want ik heb een NVidia kaart en die zal zich weinig geroepen voelen om op bevelen van "Hercules" te reageren.........

tuurlijk ik begrijp wat je bedoeld.

Het is een exe bestand maar ahlverwege de instalatie gaat hij zeggen dat hij bepaalde bestanden niet kan extracten (uitpakken dus) er zit een fout in het programmatje ik heb ook andere systemen geprobeert maar win 2000 lukt niet en win xp ook niet ik heb al van diverse sites jou driver gedownload maar ze hebben allemaal het zelfde probleem.

:confused: daarom raak ik nu ff in de war

iemand misschien een oplossing???

OK ik heb het even op mijn pas nieuwe computer geprobeert en daar komt hij wel verder ....

maar op de comp van mijn zoon stopt ie telkens.....

wat kan daar de oorzaak van zijn?

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan