Nec Nd-1300a & Jlms Xj-hd 165h

• Onderwerp starter Onderwerp starter praet
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

praet

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Yo wazup, ik heb me pas een NEC ND-1300A DVD-Writer gekocht. Nu ben ik bezig met het backuppen van mijn volledige schijf, maar er zijn 2 problemen, nl.

1. Ik kan de gebrandde dvd-r's (dvd-min-r's ;)) niet lezen in mijn JLMS XJ-HD 165H DVD-drive (ook niet nadat ik firmwareupgrade Ch0z heb gedaan).

2. Sommige films (in DivX-formaat) geven een crc-fout, slecht gebrand dus, dus het is aboluut niet zeker dat mijn andere bestanden deftig gebackupped zijn/worden.

Enige upgrades/tweaks bekend (zowel voor NEC als JLMS)?

Peace

Yup, en heb upgrades voor zowel NEC als JLMS geinstalleerd. Heb echt geen idee wat het probleem zou kunnen zijn. BTW ik gebruik 2x DVD-R's van PrePlay (shame hehe), maar ze stonden in de aanbieding: 25stuks voor €25 hehe.

Gebruik je Nero 5.5 ?
Daar gaat het nogal vaak mee mis. ( Toasters )

Nero 5.5.10.20 Enterprise

Kan dit het probleem zijn?

Denk het wel, ( Stond laatst in zo'n pc blad, dat nogwel eens mis ging met dvd's branden. )
probeer eens een ander progamma.
Of updaten naar 6.0 ofzo.

****, dan heb ik dus al 14 DVDR's verkloot.

THX ALOT :) I OWE YOU

Ok, nieuw probleem....

Doosje proplays is op, nieuw doosje 4x Princo's aangeschaft. Helaas worden deze princo's niet herkend door mijn NEC-ND1300A.....

Opnieuw firmware-upgrade geprobeerd, maar dit keer vanop bootable cd, want diskdrive is pas gestorven.....

Net als hij wil beginnen met flashen krijg ik melding dat hij niet kan lezen van de cd......

Peace

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan