NEC1300 4x speed branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikey-007

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
hallo ik heb een NEC1300 dvd brander en heb er totaal geen klachten over, maar wel een vraagje. volgens de specificaties van het apparaat kan die 4x branden in de plus modus. als ik echter nero 6 gebruik kan ik nergens zijn speed instellen en brand die maar op 2.4x hoe kan ik dit veranderen in 4x?? ik weet dat het misschien ook aan de dvd ligt dat die maar 2.4 x schrijven toestaat, maar dit is toch te trickeren?? want dat is wel het geval met bijvoorbeeld de 8x speed brander van plextor.

alvast bedankt voor de antwoorden

dat wil ik juist voorkomen, want de nero 6 bevalt me perfect. vooral voor het branden van dvd video vind ik hem zeer gebruiks vriendelijk. maar welke andere software raad je aan dan?

welk merk zijn het
zijn het geen dvd-rw? die branden meestal maar op 2.4 speed ,er zijn ook wel 4 speed maar moeilijk te vinden

het is van traxdata en datatrack. en nee zijn geen dvd-rw want ik betaal 1.50 per dvd. als dat voor rw was was ik wel heeeeeel goedkoop uit. maar het is toch mogelijk om gewoon je software te zeggen hoesnel hij moet branden? want ik heb gehoord dat bijv. een plextor 8x speed dat ook kan. terwijl er haast nog geen 8x speed dvd's zijn

ik adviseer je de brandsoftware aan die normaal wordt geleverd bij deze brander. Welke dat is weet ik niet,maar daar kom je achter door bij een leverancier te informeren. Of je kijkt eens op de site van NEC zelf.

Nero kan uitstekend omgaan met de NEC1300, de gebruikte media is bepalend. Als ik Princo's met een max. snelheid van 2x gebruik krijg ik geen optie om 4x in te stellen, als ik 4x media gebruik uiteraard wel.

Het klopt als je 2.4 speed dvd's hebt dat je dan niet de 4* optie hebt. Bij 4 speed schijfjes heb je deze optie wel. Ik heb met m'n NEC 1100 A al 25 Traxdata dvd's op 4 speed gebrand en dat ging OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan