Necrofile

Status
Niet open voor verdere reacties.

monatoetje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe het Programma Necrofile werkt en wat ik moet doen???

Ik ben eigenlijk een computerleek maar wil toch ook wel overbodige bestanden die ik al verwijderd heb helemaal onzichtbaar maken (vooral films e.d.) Want schijnbaar als je ze al verwijderd hebt, staat er toch nog ergens iets. Ik weet alleen niet hoe dat moet.
Ik ben een beetje bang dat ik teveel van mn pc afgooi. HELP!!! hihi

Groetjes,
Monatoetje.

Hoi Crash,

iig bedankt voor je antwoord maar ik heb Necrofile nou eenmaal op mn PC staan en wil graag weten hoe die werkt en wat ik moet doen??? Schijnt een heel fijn programmaatje te zijn.

Groetjes,
Monatoetje

Helaas kan ik je dan niet verder helpen.

Vergat nog wel wat te zeggen.

Welkom op Helpmij.:)

Helaas kan ik je dan niet verder helpen.

Vergat nog wel wat te zeggen.

Welkom op Helpmij.:)

Bedankt Crash.

Bandit: ik heb hem van Internet van een torrentsite Necrofile Proffessional Edition
Humpe: Nee, ik heb er dus geen boekje van en googlen had ik ook al gedaan maar daar wordt ik niet veel wijzer. Daar kwam ik ook deze site tegen en ik dacht: misschien is daar wel iemand die er mee werkt.

Bedankt voor jullie antwoorden maar ik weet eigenlijk nog niet veel meer. Ik wacht nog maar even af.

Hallo luitjes,

Jammer, ik zie dat er niet meer antwoorden zijn. Ik had het ook nog op de torrentsite gevraagd maar daar kreeg ik ook mn antwoord niet, alleen dat ik wel heel voorzichtig moest zijn. Nou, dan ga ik het toch echt niet gebruiken. Ga ik morgen toch Eraser maar eens proberen. Als ik vragen heb mag ik toch wel op jullie rekenen denk ik he??

Alvast bedankt.

Groetjes,
Monatoetje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan