Ned. progr.tegen ongewenste mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Layka

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Hallo allemaal,

Ik krijg per dag wel zo'n 25 ongewenste mails in mijn outlook express de meeste zijn sex mailtjes van site's waar mijn ex vriend wel eens op zat.
Nu zit ik met die vervelende emailtjes weet iemand hoe ik dit kan stoppen er zitten namelijk ook van die nepmailtjes bij incl. met een virus die norton dan weer eruit vist.
Als het kan graag in het nederlands want installeren gaat wel maar hoe ik het moet gaan gebruiken kom ik meestal niet uit vandaar graag in het nederlands.

Met vriendelijke groet
Layka

ik heb outlook express 6, en bij mij gaat het op deze manier

ik klik het mailtje dat ik wil blokkeren 1 keer aan >>>>>> daarna ga ik naar bericht boven in de menu-balk >>>>> dan klik je op het item afzender blokkeren >>>>>> en klaar ben je.

Er word je dan nog de mogelijkheid geboden om het geblokkeerde mailtje te verwijderen, in jouw geval zou ik dan ja kiezen

succes ermee

Greetz, Dekiev

Is het een @hotmail.com adres of een andere?

@dekiev, dat werkt wel om "gewone" emails te blokkeren. Maar dit soort site's gebruiken meestal iedere keer een ander emailadres. Bij mij staat bij dat soort mail meestal ADV ervoor. Ik heb een berichtregel gemaakt in outlook express dat alles waar ADV in voorkomt niet toegelaten wordt.

Dat programma van Gezina wordt inderdaad heel veel gebruikt tegen dit soort mail

@ Tanja

Ja Tanja dat klopt. het is inderdaad onmogelijk om dat soort mailtjes te kunnen blokkeren. er hoeft maar een letter anders te zijn in het email adres, en het wordt al niet meer geblokkeerd. elke dag word het emailadres aangepast zodat het onmogelijk word om het te kunnen blokkeren. dat werkt hetzelfde in hotmail, ook daar lukt het me soms niet goed om bepaalde mailtjes te blokkeren.

hoi,

de database van mailwasher wordt regelmatig ge-update, er zitten reeds honderden gekende spamzenders in die dan automatisch worden gebounced.

greetz

jean

Allemaal bedankt voor jullie antwoord ik ga eerst die mailadressen wel blokkeren,en wat betreft mailwasher die heb ik al gedownload maar helaas in het engels en wat die uitleg betreft die vind ik ook niet erg duidelijk voor een leek sorry ik ben bijna 50 en nog niet zolang iets meer dan 2 jaar op het internet bezig.

Groetjes Layka

Nog een keertje: Heb je nu een hotmail e-mail adres of een andere?
De reden is, dat je het bij je provider misschien kan instellen, maar ik wit nie waar je bij zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan