Nederlands taalpakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hallo

Ik heb sinds kort Vista Ultimate aangeschaft. Ik ben er heel tevreden over.

Maar nu zit ik met een lastig probleem. Toen ik Vista aanschafte en installeerde was die helemaal engels. Nu heb ik alle updates geinstalleert maar als ik nu het Nederlandse taalpakket wil installeren, download ie die wel en installeert hij die, maar op het laatste zegt ie dat ie niet geinstalleert is. Anderen taalpakketen lukken wel.

Kan iemand me hiermee helpen?

wat is de foutmelding dan?(bij nederlands taalpakket?)

wat is de foutmelding dan?(bij nederlands taalpakket?)

Geen foutmelding. Dat appart kadertje gaat weg(waar het word geinstalleert) en in het Windows Update programma staat dan dat sommige updates niet zijn geinstalleert.

en echt alle andere taalpakketten lukken wel??? :confused:

heb je het command sfs/ scannow al eens uitgevoerd?

en echt alle andere taalpakketten lukken wel??? :confused:

heb je het command sfs/ scannow al eens uitgevoerd?

Hallo,

Hij zegt gewoon dat hij men update niet nodig vind

update.jpg

en wat al je op vieuw aviable updates drukt??
komt de update tevoorschijn als het goed is en kun je het installeren

en wat al je op vieuw aviable updates drukt??
komt de update tevoorschijn als het goed is en kun je het installeren

Dan zie ik alle optionele updates (taalpakketen enzovoort). Ik kan die aanvinken en installeren. Maar op het laatst krijg ik dan deze melding. Ik heb deze update echt wel nodig!

installeer het is in veilige modus miss dat het dan wel lukt..:)

welk merk pc/laptop is het eigenlijk?

ik dacht eigenlijk niet dat gewoon een taalpakket je hele OS naar een andere taal kon brengen maar dat je dan altijd de OS opnieuw moest installeren.

Heb je eigenlijk recovery dvd's of zelf aangemaakt?

bij mij was mijn laptop in het FRANS geinstalleerd toen ik hem van acer terug kreeg en gewoon herinstalleren door middel van de acer toolbar of alt + f10 werd gewoon terug herinstalleerd in het frans :confused:

dan dacht ik eraan dat ik ook nog recovery dvd's zelf had aangemaakt en dan kon ik wel kiezen uit zo'n 30 talen...

ik weet het, het is herinstalleren maar ik weet niet of er echt wel een andere optie is.

was het eigenlijk per ongeluk dat je ultimate in het engels hebt gekocht/aangeschaft?

welk merk pc/laptop is het eigenlijk?

ik dacht eigenlijk niet dat gewoon een taalpakket je hele OS naar een andere taal kon brengen maar dat je dan altijd de OS opnieuw moest installeren.

Heb je eigenlijk recovery dvd's of zelf aangemaakt?

bij mij was mijn laptop in het FRANS geinstalleerd toen ik hem van acer terug kreeg en gewoon herinstalleren door middel van de acer toolbar of alt + f10 werd gewoon terug herinstalleerd in het frans :confused:

dan dacht ik eraan dat ik ook nog recovery dvd's zelf had aangemaakt en dan kon ik wel kiezen uit zo'n 30 talen...

ik weet het, het is herinstalleren maar ik weet niet of er echt wel een andere optie is.

was het eigenlijk per ongeluk dat je ultimate in het engels hebt gekocht/aangeschaft?

Het is een Pentium 3 van ASUS
512 MB RAM.

Herinstalleren is geen optie, Bij Vista ultimate verandert heel je OS in een andere taal als je die kiest. Andere taalpaketten werken wel.

Ik heb men Vista eindelijk in het Nederlands gekregen.

Ik heb even het administrators account aangezet en daar dan dat Dutch language pack geinstalleert. Nu werkt het.

Toch allemaal bedankt voor jullie hulp en tips.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan