nederlandse hosting

• Onderwerp starter Onderwerp starter miem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

miem

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Ik heb een aantal accounts lopen bij de Heeg , maar daar heb ik voor € 119,40 ex per jaar maar 25 MB webspace ook PHP ondersteuning en Mysql.
Ik ben wel tervreden over de service daar en de sites zijn bijna altijd online, maar ik zou graag wat meer MB's hebben voor hetzelfde geld.
Weet iemand een goed alternatief?

Geplaatst door miem
Ik ben wel tervreden over de service daar en de sites zijn bijna altijd online, maar ik zou graag wat meer MB's hebben voor hetzelfde geld.
Miem, onthoud wel dat je ook betaalt voor die goede service, en dat je indien je voor een andere host kiest, mogelijk een minder goede service zal krijgen. Let wel, ik zeg mogelijk, want dat hoeft natuurlijk niet.

Je kan natuurlijk altijd eens hier kijken, op www.webhosters.nl of www.webselect.nl

Succes met je zoektocht :D

Ik heb nu een hosting gevonden die wel erg goedkoop is, in.be .
Iemand die hier ervaring mee heeft???
Ik heb van één iemand gehoord dat de service goed is.

Ik vergeet nog je te bedanken Ron voor de linken, thx:)

Geplaatst door miem

Iemand die hier ervaring mee heeft???
Computools heette het voorheen, en daar heb ik eravring mee. Ik registreerde daar mijn .be domeinen voorheen, maar qua communicatie is dat zeer slecht te noemen de laatste anderhalf jaar. Heb inmiddels dus ook al mijn domeinen daarweggehaald. Ik weet niet hoe de service nu is, nu men dus in.be heet.

(ik registreer nogal wat .be adressen, zie www knopje ;) )

PCEXTREME is een goede betrouwbare hosting provider voor zeer weinig geld, servers in nederland en amerika (keuze).

wij bieden 100 mb voor de bijna zelfde prijs,

ook yourhosting.nl of widexs zijn goedkoper.

Goedkoper is 1 ding, maar ook betrouwbaar ? Goede helpdesk, snelle service etc ?

Zo ja dan zal ik daar eens een testaccount nemen om het zelf te testen....

Meeste hosters bieden geen test account. Maar wij proberen zoveel mogelijk voor goede service te zorgen.

Ik heb nu een Super pakket genomen bij In.nl
Het telefonisch contact is erg prettig en de service ook. Ik hoop dat het zo blijft en de overzetting probleemloos zal verlopen.
Iedereen iig bedankt voor de antwoorden.

Geplaatst door acid007
Meeste hosters bieden geen test account. Maar wij proberen zoveel mogelijk voor goede service te zorgen.

Met een testaccount bedoel ik dus een testaccount voor ons, dus een klein hostingpakket om eens de service en de betrouwbaarheid van het bedrijf te testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan