Nederlandse site doet het niet, Engelse en Spaanse wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

beppie1990

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2013
Hallo,

Ik heb klachten gekregen over de website, dat de Nederlandse het namelijk niet doet om hun computer, en de
Engelse en Spaanse wel. maar op mijn computer en van familie leden doet alles het gewoon wel.

Weet iemand waar dit aan kan liggen??:(

gr Beppie1990

Laatst bewerkt door een moderator:
hangt er vanaf welk systeem je gebruikt. Kun je meer details geven over welk systeem je gebruikt en met welke instellingen
M.

!-- InstanceBegin template="/Templates/algemeen.dwt" codeOutsideHTMLIsLocked="false" --><!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<head>
<script type="text/javascript" src="includes/FlexiCSSMenus/flexi_css_menus_touch_devices.js"></script>
<link href="includes/FlexiCSSMenus/CSSMenu_mainmenu.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<!--[if lte IE 6]><link href="../includes/FlexiCSSMenus/CSSMenu_mainmenu_ie6.css" rel="stylesheet" type="text/css" /><![endif]-->
<link href="includes/FlexiCSSMenus/CSSMenu_CSSMenu1.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<!--[if lte IE 6]><link href="../includes/FlexiCSSMenus/CSSMenu_CSSMenu1_ie6.css" rel="stylesheet" type="text/css" /><![endif]-->
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
<!-- InstanceBeginEditable name="doctitle" -->
<title>Naamloos document</title>
<!-- InstanceEndEditable -->
<link href="css.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<!-- InstanceBeginEditable name="head" -->
<!-- InstanceEndEditable -->
<style type="text/css">
.contact {
font-size: 18px;
text-align: justify;

kan het probleem soms de code in het rood zijn??

Welkom op Helpmij :)

Dat is gewoon commentaar en wordt genegeerd voor weergave.

Zou je daarnaast je bericht aan willen passen wanneer je een toevoeging hebt in plaats van een nieuwe reactie plaatsen, dan blijft je vraag wat overzichtelijker.
Verder kunnen je gebruik maken van diverse "tags" waarmee je de code leesbaarder kunt maken.

In jouw geval zou ik aanraden je code tussen
HTML:
te plaatsen :thumb:

ok ik zal het onthouden.

heb je ook een antwoord op mijn eerste vraag, want ik snap er nog steeds niks van!!!!:shocked:

bij de meeste computers werkt de site goed, maar bij een paar kunnen ze alleen de engelse en spaanse openen. ik vind dit heel
raar. zou het kunnen dat dreamweaver een bepaalde internet browser niet accepteerd??

ik heb nu internet explorer voor me MAC gedownload, maar daar doet de website het ook niet op!!!:shocked:

Laatst bewerkt:
ik heb even naar je website gekeken en zie dat je voor de 3 talen 3 aparte pagina's gebruikt. Waarom heb je niet 1 pagina gekozen met een optie ?language= want dan kan je de template beter onder controle houden.
Bij mij werkte de Nederlandse versie onder chroom prima.
Tevens heeft je pagina geen titel en staat er in mijn tabblad Naamloos document

wat je zegt over de rode code: normaal hoort elke tag met een begin < en een eind > te werken . Bij de rode code staat er geen < aan het begin.
Het zal toch niet dat.....

Moet ook zeggen dat DreamWeaver zijn naam wel weer waar maakt. Voor een betrekkelijk simpele site wordt er 80% b u l l s h i t meegeladen die helemaal niet nodig is. 80% opschonen nadat dreamweaver klaar is en dan is er niks veranderd. Drama met dat programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan