Nederlandse taal bij Engelse versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

plugintools

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
655
Hallo,

Ik heb de Engelstalige versie van Office 2003. Nu is het hierbij zo dat de spellings controle in Outlook ook Engels is, waardoor ik bij een Nederlands mailtje heeeeel veel woorden eerst toe moet voegen. Is er een manier om een Nederlandse language pack hierbij te installeren?

Bedankt,

Jacco
 
Met jouw nick zou het geen probleem moeten zijn :cool:
Het lijkt mij van niet. Alles in het programma is toch Engels. Opmaak, verwijzingen, help enz.
Ik denk dat je beter op zoek kunt gaan naar een Nederlandse Office.
 
Installeer het languagepack eroverheen, dan heb je nl
 
Geplaatst door Elisa
Met jouw nick zou het geen probleem moeten zijn :cool:
Het lijkt mij van niet. Alles in het programma is toch Engels. Opmaak, verwijzingen, help enz.
Ik denk dat je beter op zoek kunt gaan naar een Nederlandse Office.

Grapjas ;)

Wel lastig, heb ook een keer een versie gehad (niet 2003) die zowel NL als EN spelling controle had :(

Verbetering is achteruitgang??
 
Ik vrees dat het probleem em zit in 'krijgen' :cool:
 
Ik heb inderdaad makkelijk praten. Ben zelf systeembeheerder van een bedrijf met 800 users. We hebben dan ook een abonnement bij microsoft en krijgen alle cd 's die van hun uitkomen. Je moet eerst een Office corperate installeren en dan de cd pakken met de taal die je wilt hebben (of meerdere).
Inderdaad, niet betaalbaar, hoe kom je eraan......
(downloaden?).
 
De proofing tools kopen van MS.

Maar zelfs dan gaat het niet van een lije dakje, hij pakt ze heel moeilijk hij WIL maar die engelse omhoog halen ook al stel je wel 30 keer in dat ie NL moet gebruiken als standaard...
 
Een nederlandse versie van mozilla thunderbird bied ook spellingscontrole. Mogelijke oplossing?
Kweenie waarvoor je outlook nogmeer gebruikt.(er zijn alternatieven natuurlijk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan