nederlandse taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

abchrisabc

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2010
ik heb windows 8 build 8250 en ik wou de taal instellen op nederlands en ik moet een taalpakket downloaden plzz helpmij

in alle andere forums staat dat het bestaat maar ik moet registreren om pagina te bekyken

Hoi,
So far, the French, Spanish, Italian, Portuguese, Hungarian and German packs have been made available for use with the Developer Preview and all have been hosted on the popular file sharing host FileSonic; both x86 and x64 versions can be downloaded.

Only the French language pack appears to be genuinely from Microsoft, again coming from the same person who seemingly is able to get his hands on all things Windows 8 well in advance of everybody else.
Zit geen Nederlands bij en wordt niet door MS ondersteund, alleen het Frans zo lijkt het.

Alle Microsoft Beta's, RTM's & CP's worden altijd in maar een paar van de totaal 29 (?) Windows-talen beschikbaar gesteld. Net als bij de officiele relaeses, zijn de taalpakketten via Optionele Updates te installeren, voor alle boven Home-versies (Versies zonder de benaming Home of lager erin, Starter, Basic, Home).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan