nederlandse versie??

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn colega zij dat er wel een was hij zou hem vandaag voor mij meebrengen ben benieuwd

het is te hopen dat het klopt want mijn windows 7 draait zo lekker heb er geen problemen mee alleen die engelse taal maakt het wel een stukje moeilijker

ik ben het met mrmusic eens, zover ik weet is het er niet.
wees wel voorzichtig met die versie van je collega; het kan een niet-officiele versie zijn, en dan kan er altijd iets fout zijn..
als je hem wilt installeren, maar dan of een image van je huidige systeem als backup, of maak een (tijdelijke) dualboot

is goed maar kan ik ook een dualboot met windows 7 en windows xp maken

dat kan; alleen zal windows 7 de partitie waar XP op staat geinstalleerd waarschijnlijk niet zien.
verder zal het, zolang je de drivers hebt, niet zo'n probleem zijn
let wel op dat je, als je een sata-hd hebt, de drivers voor xp eerst opzoekt, en tijdens de installatie installeerd; anders vind hij de harde schijf niet.
als je de zoekfuncite van helpmij gebruikt, vind je al snel hoe dat precies moet

Windows 7 tijdelij

Ik heb ook W7 lekker draaien, maar heb begrepen dat het feest van de zomer is afgelopen. waarschijnlijk is het een tijdelijke versie, die zal stoppen. tenzij iemand weet hoe dit is te continueren.

windows 7 is er nu alleen in beta versie.
dus is een tijdelijke versie denk ik.

heb 'm zelf ook, maar blijf toch liever nog met vista werken.

en hij is idd alleen in het engels.

gr. ruud

waarom vista windows 7 is toch veel sneller en stabieler dan vista die geeft alleen maar problemen

windows 7 zal vast beter zijn als vista (tenminste dat hoop ik wel).

maar begin liever niet aan een beta versie van windows 7.
wacht liever tot de definitieve versie uit is.

ik vind vista ook niet geweldig hoor, denk ook dat ik binnenkort xp er weer op zet.

ik zou willen dat windows xp bij mij werkt als ik die op mijn computer heb staan dan heb ik veel problemenen met game s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan