Nederlandse XP i.p.v. de Engelse versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

ik heb hier een Laptop waarop eerst een Engelse versie van XP stond en waar ik nu de Nederlandse XP wil installeren.

Ik heb dit eerder gedaan op een andere computer en toen werd automatisch de Nederlandse versie geïnstalleerd maar nu wordt weer de Engelse versie geïnstalleerd.

Ik moet waarschijnlijk op de laptop iets aanpassen zodat de Nederlandse versie wordt geïnstalleerd maar waar doe ik dat?

Wat was de oplossing? Is misschien ook handig voor andere gebruikers.

Het is niet de bedoeling om via achterdeurtjes te antwoorden. Helpmij is een openbaar forum en ik ga hier strenger op letten !!

ja klopt, echter is het een bericht die niet geplaatst mag worden op het forum...
het kwam er op neer dat de gebruiker een multilanguage cd moest 'downen' zoals ik het vaker heb zien staan.

Daarom gebruikte ik ook het woord achterdeurtje want eigenlijk is dat ook niet de bedoeling. Je plaatst dan alsnog warez alleen gaat het dan via een PB.
Maar goed, laten we de zaak maar rusten.

Hmmm...toch nog een vraagje om zekerheid te krijgen. Een kennis van mij heeft een paar jaar geleden in China een Dell laptop gekocht, met Engelstalige XP, uiterst legaal...!! Ik begrijp uit het voorgaande dat het NIET mogelijk is om de taal op legale wijze om te zetten naar Nederlands?

Het is alleen legaal mogelijk voor bedrijven dacht ik met een Enterprise License, zover ik me kan herinneren.
Multilingual User Interface (MUI) packs for Windows XP, which provide fully translated versions of Windows in 24 languages, are only available for download or for sale to companies that are part of a volume licensing program or who have Select and Enterprise agreements. Bron: Microsoft

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan